Kakeshoma Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4193/politianmelder-call-of-duty-modern-warfare-2 Olsen har en datter som var på Utøya under terrorhandlingen 22. juli og vil nå prøve spillet for retten for «å bruke lovverket for å regulere samfunnsfiendtlig aktivitet». - Vi må sette spørsmålstegn om det er samfunnsgavnelig med vold som underholdning, sier Olsen til Fædrelandsvennen. Må vi? Da ville det jo ikke bli solgt en eneste film eller spill i Norge da... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg DaEvil1 Skrevet 31. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2011 Var vel bare et tidsspørsmål før dette begynte. Får håpe vi banner alle spillene som har vold i seg, pluss alle filmene. Så kan vi spille Josefine og se på Titten Tei hele dagen lang! 14 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Dette er nok svært lite gjennomtenkt. Jeg har hvertfall store problemer med å ta det alvorlig... 8 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 - Vi må sette spørsmålstegn om det er samfunnsgavnelig med vold som underholdning Faen, nå må jeg kalibrere noksagt-detektoren min igjen. 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Bare enda en person som hiver seg på "fiktiv vold avler ekte vold"-vogna. Dette er jo ikke første gangen, og garantert ikke siste gangen de kommer ut av veggverket. 3 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jepp alle vet jo at det var alle de voldelige bøkene om krig og krim som lagde all volden under WW2 også. Forby alle bøker med voldelig innhold nå! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Vist jeg ikke kan få ut aggresjonen min via spill eller å leve meg inn i bøker, musikk og ei heller filmer så sitter jeg bare igjen med et alternativ.. Lenke til kommentar
Hole Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Dette oppdraget får man uansett advarsel om, og man kan velge å hoppe over det. Angry Birds er minst like ille. Terrorfugler som bruker vold mot griser. Fysj og fy. Og sånt får små barn spille... Endret 31. oktober 2011 av Hole Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Alle slike saker gjør at krypet får mindre skyld. Ved å beskylde et spill for dette gjør at det for deler av skylden og krypet har noe å skylde på. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Den saken ble henlagt allerede før han fikk åpnet døra til politikontoret. Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Den godeste Olsen har i mange år drevet et privat korstog mot vold i spill, filmer og hva det nå måtte være. Han er ikke annet enn en bygdetulling som nå dessverre har klart å skaffe seg litt PR på bakgrunn av tragedien som datteren var involvert i. Endret 31. oktober 2011 av coyoteulf Lenke til kommentar
endretbrukernavn Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 haha, for en klovn. Han rekker nok neppe å levere anmeldelsen engang før den er henlagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå