AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Spørsmål: 1. Har urinlekasje, ganske vondt i hele underlivet og føler et ubehag i kroppen, hodepine, muskelsmerter f.eks. Har vart noen dager nå. Hva kan det være? 2. Kan jeg gå til lege uten å ta en gynekologisk undersøkelse? (Vil helst slippe) 3. Avhengig av hva som er galt, finnes det noe medisin jeg kan få kjøpt reseptfritt på apoteket? Eller kan jeg forklare situasjonen for legen og få resept uten undersøkelse? Legene der jeg bor er ganske fleksible. Postet av anonym: 8d4051272cf9d0678ed67907f6c7deed Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det kan være urinveisinfeksjon og det er vel fullt mulig å påvise uten gynekologisk undersøkelse. Men det kan vel være andre ting også, uansett så er det ikke skadelig å snakke med en lege. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jupp, høres ut som urinveisinfeksjon. Ta med en urinprøve til legen når du først går dit. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er ikke farlig å la noen se på stasen. Hvis du er veldig bekymret kan du la en kvinnelig lege gjøre undersøkelsen. Det oppleves ofte som mere behagelig med likekjønnede leger. Snakk med legen først og fortell om at du er beskjeden osv... De har ofte stor forståelse for det og er forsiktige. Hvis det er noe mere alvorlig som kreft eller virusartet sykdom vil du være glad for at du gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå