mbruun Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei! Er på utkikk etter et grøss/skrekk/thriller spill som innebærer tenking (heavy rain/Alan Wake/Resident Evil) etc og ikke bare er "meningsløs" nedplaffing av fiender. Dersom det også er mulig med flerspiller er dette en bonus. Noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Emilon Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Uncharted 3 kan jeg anbefale, kanskje litt lite tenking, men det er gåter som må løses og også noen vanskelige klatreoppgaver. Jeg elsker seiren og vil anbefale den til hvem som helst. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kan anbefale Siren: Blood Curse. Finnes både på PSN og i fysisk form. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Dark Souls burde passe det du ser etter temmelig bra. Spiller du det uten å tenke dør du. Ofte. Når jeg tenker meg om vil du dø ofte selv om du tenker, men det er en annen sak... Lenke til kommentar
xenogear Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Uncharted-serien ja... kanskje ikke så mye skrekk, men definitivt trhiller. Og dersom du med tenking også mener strategi i hvordan man løser oppdrag osv. kanskje Fallout 3/nw. Lenke til kommentar
mbruun Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Takker og bukker for anbefalinger :-) Har startet med Siren: Blood curse og Dead island.. Så får vi se hva fruen og jeg kjøper når vi er ferdige med de :-) Er blodfans av skrekkspill ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå