Trond Hjermstad Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Morgenens første solstråler Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Fantastisk flott lys på det snødekte fjellet! Vt ikke om jeg liker "innramminga" av furutrær. Bildet hadde vært enklere og renere uten. Bildet skjemmes av støy og en linselus øverst til venstre. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tror nok innrammingen bør være der, visst ikke blir det veldig flatt. Det skjemmes av den stygge flekken... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nydelige farger i bilde, men litt støy ser jeg. Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk for tilbakemeldingene. Den flekken var ikke bra nei. Er litt usikker på hvor den kom fra men er vel sånt som kan skje. Går vel greit å fjerne den med litt "behandling". Har bare et pocket kamera men har nå planer om å kjøpe et speilrefleks kamera så da er det vel muligheter for å bedre kvaliteten en del. Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Fantastisk flott lys på det snødekte fjellet! Vt ikke om jeg liker "innramminga" av furutrær. Bildet hadde vært enklere og renere uten. Bildet skjemmes av støy og en linselus øverst til venstre. Har et bilde som ikke har furutrærne som ramme og synes ikke det ble så bra. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 A'la Harald Sohlbergs Vinternatt i Rondane. Likte dette, men ville klonet vekk flekken oppe til venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg