Cepherit Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg leter etter et slags spill der du har rollen som en slags FBI/Secret Service-agent. Noen som har peiling? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tja, noe vagt dette da men.. I Heavy Rain spiller du blant annet rollen som en FBI agent.. Og en privatetterforsker Ellers har du Splinter Cell serien eller hva med Hitman? Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk for svar, men må nevne at platformen er PC og beg tenker ikke på et pure FPS spill. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Da bare gjentar jeg mine forslag da de oppfyller alle de kriteriene du oppgir Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Da bare gjentar jeg mine forslag da de oppfyller alle de kriteriene du oppgir Takker for svarene, men Heavy Rain er desverre eksklusivt for PS3! Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) I Still Life og Still Life 2 Spiller du som Victoria Mcpherson en kvinnelig FBI agent. De er adventure spill dog ekslusivt til PC. Endret 1. november 2011 av John Fredrik Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Du må nok til den gode gamle eventyrspillsjangeren for å finne noe! Spennende emne, men inneholder nok ikke nok vold for at andre sjangere skal gidde å finne på noe. Still Life er allerede nevnt, og kanskje det beste spillet du kan finne som er innenfor det emnet. KGB er en gammel "klassiker" om du ikke er redd for en utfordring. Art of Murder-spillene er kanskje ikke tidenes beste spill, men Art of Murder - FBI Confidential skal ikke være så verst. -------------- Alpha Protocol kan vel forøvrig kanskje klassifiseres bittelitt i denne gata om du vil ha et herlig valg & konsekvens-rollespill, hvis du klarer å tilgi frustrerende 3PS-elementer, og irriterende mini games. Endret 1. november 2011 av radiohodet Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kanskje SWAT? SWAT 4 er vel det mest oppdaterte. Er FPS, men ikke rent run and gun-spill. Man skal uskadeligjøre diverse terrorister, helst uten å drepe dem. Husker ikke helt i detaljer, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå