Henning- Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Hei! Har pr d.d dette : Hovedsaklig oppgradering pga lav FPS i BF3 og fordi jeg har lyst på ny pc. Har sett på dette, men trenger gjerne innspill om merker, ting jeg bør bytte ut osv, da jeg ikke er helt oppdatert på det nyeste nye, og hva som gjelder(ATI vs Nvidia, ett bra kort vs 2 gode osv ). Har nok av lagringsplass så gidder ikke ramse opp dette. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1001321&su=36189655-F0C4-4EA0-A798-AAE0D09B97AA Håper jeg kan beholde PSU og ram, da jeg vil spare noen få kroner her.. Edit: Hvordan er http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=632623 Imot det kabinettet jeg har valgt? Verdt å legge pengene i 800D Kabinettet? Liker begge to veldig godt. Endret 1. november 2011 av Henning- Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Valg av kabinett er ikke så fryktelig relevant med tanke på ytelse, så hvis det er trangt i lommeboken ville jeg ikke investert tusenlapper i kabinettet men heller satset litt mer på skjermkortet, som trossalt er den mest vesentlige ytelsesfaktoren når det kommer til spill.. Ved mindre du virkelig skal investere synes jeg ikke du trenger å vurdere SLI/Crossfire, men kjøp deg heller et greit high-end kort. Om du velger ATi eller Nvidia er også ett fett egentlig men det greit å lese omtaler av skjermkortet du vurderer. Du trenger langt fra det beste skjermkortet på markedet for å kunne nyte BF3. 1 Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Okay.. Hvilket skjermkort gjelder i denne prisklassen da ? Resten ser greit ut ? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nå kan du ikke linke til din personlige handleliste slik du har forsøkt, så aner ikke hva du har satt opp... Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Og vi prøver igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå