SkyrimBlirRått! Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvis du skal ha Skyrim er det ikke noe vits i noen av de andre! Det er å awesome stort at.. ja.. gleder meg sjukt! 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 skyrim gimme gimme now!!!! 1 Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Min liste i November: Uncharted 3 James Bond: Goldeneye Reloaded CoD: Modern Warfare 3 Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Latterlig mange bra spill som kommer denne måneden! Luksus å være gamer nå! Endret 7. november 2011 av ElBarto Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Blir nok bare Anno2070 på meg (og til nød NFS: The Run) Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 "For alle som var unge og lovande då Jurassic Park storma over kinolerreta i vår langstrakte land er 15. november eitt av årets store høgdepunkt." Er vel heller stikk motsatt, dette spillet ser jo helt forferdelig ut og er en skam at det har plastret navnet Jurassic park over det. Jeg kan ta feil men vi får se. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 De spillene jeg har forhåndbestilt av disse er: The Elder Scrolls V Skyrim Call Of Duty Modern Warfare 3 Halo Anniversary Legend Of Zelda Skyward Sword Batman AC til PC, det var ikke på lista der men burde ha blitt nevnet Super Mario 3D Land Disse vurderer jeg å kjøpe etter lansering: Assassins Creed Relevations Sonic Generations Kirby Return To DreamLand Har hatt Uncharted 3 siden lørdag, så en flott november må jeg ærlig innrømme! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har ikke råd til noen av disse spillene, iallefall ikke rett før eksamen :o Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Latterlig mange bare spill som kommer denne måneden! Luksus å være gamer nå! Luksus?! Det er jo beinhardt å være gamer i november: Blakk og kun 24 timer i døgnet. 2 Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Zelda har jeg forhåndsbestilt, og blir nok et kjøp av Uncharted i morgen. Skyrim er også umulig å unngå, men må nok vente ihvertfall til desember før det blir et kjøp. Kirby er en dark horse, men blir nok å vente en stund før det eventuelt blir et kjøp. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Latterlig mange bare spill som kommer denne måneden! Luksus å være gamer nå! Luksus?! Det er jo beinhardt å være gamer i november: Blakk og kun 24 timer i døgnet. Så vi kan droppe alle spillene som "bare er svært bra" og gå for de beste. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Tror jeg må hive meg i gang å runde Uncharted 1 før 3'ern kommer, har jo allerede runda 2'ern også Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Tror jeg må hive meg i gang å runde Uncharted 1 før 3'ern kommer, har jo allerede runda 2'ern også Uncharted 3 har da vært ute noen dager? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Tror jeg må hive meg i gang å runde Uncharted 1 før 3'ern kommer, har jo allerede runda 2'ern også Uncharted 3 har da vært ute noen dager? Kommer 2 november, altså imorgen. gamer.no har sikker bare fått tilsendt spillet litt tidligere enn oss andre så de kunne skrive en anmeldelse av det tenker jeg =) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Og Sonic Generations kommer på fredag, men jeg kjøpte det forrige lørdag. Har sett Uncharted 3 i butikken noen dager allerede. Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Skyrim og Ringenes herre! Har gleda meg til disse spillene så lenge jeg kan huske. Så lenge jeg slipper å prøve COD, så er jeg glad ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå