Tørriss Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Første gang jeg har måttet planlegge rekkefølgen på spill jeg skal spille, noensinne. Både frustrerende og fornøyelig på en gang, men dette ser ut til å bli den beste spillmåneden i manns minne for min del! Skyrim står selvsagt øverst på ønskelista! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Dark Souls, Battlefield 3 og Uncharted 3 ligger allerede på bordet her og det er spillene det går i om dagen, samt Deus Ex: Human Revolution (vært litt treg). The Elders Scrolls: Skyrim og The Legend of Zelda: Skyward Sword er allerede bestillt så venter bare på release. Assassin's Creed serien har jeg gått lei, siden de ikke introduserte en ny character.. utrolig lei Ezio nå..., Revelations får vente hvis det idet heletatt blir kjøpt. Tales of the Abyss, Super Mario 3D Land og Professor Layton And The Spectre´s Call blir antageligvis neste kjøp. Ihvertfall Layton. Da burde man ha nok å drive med til 2012. :!: Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Rekkefølger etter når jeg skal spille dem: 1. SKYRIM 2. AC: R 3. Uncharted 3 4. LOTR WITN Og så skal jeg vurdere Saints Row 3 og L.A. Noire. Dette blir en fantastisk måned! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Satser heller på en homm6 patch i november! Jurassic Park og Arkham City (om det ikke blir utsatt enda lenger til pc) er jo også interessante. Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 November ROCKS!!! Uncharted 3 ( postkassa i morra???) Modern Warfare 3 Rayman Assassins creed Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 "Kan Activision toppe fjorårets suksess?" uhm. Modern Warfare 2 kom i 2009, Flop Ops var i fjor. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Med tanke på salget av Black ops så var det neppe ein stor flopp for Activision og det er jo i same serie, om enn ikkje MW. For AV var BO ein stor suksess, så det blir ikkje feil å stille spm om det kan toppast. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Black Ops solgte mer enn 7 mill. i USA/UK på lanseringsdagen. Tidenes rekord og 2,5 mill. mer enn Modern Warfare 2. Men spørs om det blir ny rekord i år. BF3 har sikkert tatt litt markedsandeler. Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 begynt å skrive artikler på finsk også nå a.. 1 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Huff, november blir dyr: Uncharted - skaffet Skyrim Rayman Zelda Saints Row Halo Godt att desember er noe roligere. Lenke til kommentar
Mrks1 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 November blir en latterlig bra måned. Kan faktisk ikke huske en måned som var bedre når det gjelder spill. - Skyrim- Skyward Sword- Super Mario 3D Land- Assassin's Creed: Revelations- Saints Row: The Third- Halo Anniversary- Uncharted 3: Drake's Deception- Jurassic Park: The Game- Rayman Origins- Tales of the Abyss (Om det kommer. Trodde det var utsatt til neste år)- Kirby's Adventure Wii- Doctor Lautrec- Professor Layton And The Spectre´s CallDette er det jeg skal ha, og da er det også mulig jeg har glemt noen. Vanvittig. visst battlefield 3 hadde komt ut i november hadde det vært historisk! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Regner vi en hel måned (18. oktober - 18. november), så kan vi nok snakke om tidenes måned. Da kan man også regne med BF3 og Batman Arkham City. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Blir vel Uncharted eller Modern Warfare 3 på meg denne måneden. En av de nevnte blir vel julegave til meg selv tenker jeg. Har fortsatt mange timer å presse ut av Battlefied 3, og i tillegg er det en rekke titler jeg ikke har kjøpt som jeg håper på snappe opp for en billig penge på play.coms høstsalg Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Sonic Generations Sonic er ute allerede, og helt klart verdt pengene. Er for øvrig imponert over at gamer.no endelig har fått med seg at det eksisterer håndholdte konsoller, og at det slippes spill til disse. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Mw3.. BAHAHAHAHA Lenke til kommentar
ros1n Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 "Ekstra spanande blir det derimot å sjå om Battlefield 3 har prestert å lage skrammer i lakken til Activisions blankpolerte limmo." Årets spøk? Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 My money is on mwf3 blir det bedre av de 2 Lenke til kommentar
Darkstormer Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Fy faen, jeg kommer til å bli blakk i november... SÅ MANGE BRA SPILL PÅ SÅ KORT TID! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Disse blir kjøpt opp i Desember! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå