Øystein.F. Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Gløym alt som heiter skule, jobb og sosial omgangskrets den komande månaden. Les hele saken Lenke til kommentar
Sitroner Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Assassins Creed: Revelations kommer ikke til PC før ut i desember... Lenke til kommentar
ArildHH Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen skrivefeil i første avsnitt i delen om CoD: MW3. Ellers tror jeg det kommer til å bli en awesome måned. LA Noire, og ikke minst Skyrim.... Å si at jeg gleder meg er en kraftig underdrivelse. Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Au... Sosialmuskelen min... 9 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Revelations, Saint's Row og Skyrim... Er bare å vinke farvel til alt av penger og sosialt samvær de neste ukene I tillegg har jeg et Arkham City som jeg må begynne på og fullføre. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) November blir en latterlig bra måned. Kan faktisk ikke huske en måned som var bedre når det gjelder spill. - Skyrim - Skyward Sword - Super Mario 3D Land - Assassin's Creed: Revelations - Saints Row: The Third - Halo Anniversary - Uncharted 3: Drake's Deception - Jurassic Park: The Game - Rayman Origins - Tales of the Abyss (Om det kommer. Trodde det var utsatt til neste år) - Kirby's Adventure Wii - Doctor Lautrec - Professor Layton And The Spectre´s Call Dette er det jeg skal ha, og da er det også mulig jeg har glemt noen. Vanvittig. Endret 31. oktober 2011 av nouse4aname 1 Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Gleder meg sykt til MW3. Tenkte også å prøve meg på Saints Row 3, men jeg har ikke prøvd Saints Row før. Går det fint uansett, eller mister man litt historie? Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hva med Minecraft da? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 November blir en vanvittig bra måned. Disse skal jeg ha: Skyrim Uncharted 3 (fikk på Lørdag ) Modern Warfare 3 War in the North Sonic Generations Need for Speed: The Run Saint's Row: The Third Super Mario 3D Land Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Gleder meg sykt til MW3. Tenkte også å prøve meg på Saints Row 3, men jeg har ikke prøvd Saints Row før. Går det fint uansett, eller mister man litt historie? Det går helt fint. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Skyrim og blir nok AC:rev her,uncharted skeptisk til nye Lord of the rings,MW3 er ekstremt lite info om så får see etterlansering men litte håp Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Blir Skyrim for min del. Får spare noen spill til jul, så jeg kan fylle opp ønskelista litt. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Saints Row 3 ser helt latterlig ut. På en brå måte selvfølgelig. Dette blir en veldig, veldig, veldig dyr måned. Og er fortsatt langt fra ferdig med spilla fra oktober. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 >Desse spela gler vi oss til i november >Desse spela gler vi oss til >Desse spela gler fffuuuuu- Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Skyrim med opptil 1000 timar gameplay om ein verkeleg går inn for å gjere alt, vil kunne fjerne alt av sosialt liv. Gledar meg som ein unge til det. Har heldigvis eindel praktiske ting og feltarbeid på ein master som skal gjennomførast i november, ellers hadde eg neppe forlatt huset. Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 "Sjølv om Infinity Ward har hatt ei solid innvendig krise sidan Modern Warfare 3 har ikkje det hindra dei frå å vere fullstendig klare over at større alltid er betre." Skal vel stå Modern Warfare 2, eller bare jeg som ikke forstår nynorsk godt nok? Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 *sigh* det med å droppe alt som heter skole og sosialt liv gjelder nok meg spesielt. Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvorfor går jeg realfag... hvorfor? PS: kult at man kan se det "ferdige" innlegget mens man skriver! Lenke til kommentar
pong Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Faen, jeg kommer til å gå konk. Må gå til anskaffelse av bf3 også, de måtte jo plassere bf3 rett før cod3!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå