kans Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvilken av disse to gir mest for pengene?? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=639286 http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=638258 Takk Lenke til kommentar
French_Fried Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Tror jeg ville gått får hpen da aceren har itegrert grafikk kort. Utover det er jeg ikke så sikker. Håper dette er litt hjelp. Edit: Jeg tror i verfall intel graphic er integrert Endret 31. oktober 2011 av French_Fried Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 HPen vil gi deg mest for pengene. Lenke til kommentar
kans Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen fler innspill?? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 HPen er best. Leser du litt om Aceren der står det følgende: Denne maskinen egner seg godt som en allbruks-PC. Skal du spille krevende spill med tung grafikk anbefales en PC med et dedikert grafikkort. Lenke til kommentar
kans Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk skal dere ha! Er det noen andre som har sett noe i samme prisklasse?? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10015443 Firmaer som lager harddisker, er hardt rammet av storflommen i Thailand. Jeg tror at dersom du ønsker mest mulig for pengene; bør du vente litt. Det har vært et prishopp på harddisker, og jeg ser at mange PCer følger trenden. Dersom du ønsker mest mulig for pengene er jo www.prisjakt.no et godt alternativ, der ser du også pris over tid. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk skal dere ha! Er det noen andre som har sett noe i samme prisklasse?? Det finnes masse i samme prisklasse, men du sier ikke ett ord om hva den skal brukes til, eller hvor stor maskin du ønsker. Lenke til kommentar
kans Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk skal dere ha! Er det noen andre som har sett noe i samme prisklasse?? Det finnes masse i samme prisklasse, men du sier ikke ett ord om hva den skal brukes til, eller hvor stor maskin du ønsker. Sorry for det, går litt fort i svingene noen ganger. basic allrounder, lett spilling i klassen CSS og TMN. Sterk nok til å kunne spille inn musikk, minimum 15" og så stor harddisk som mulig i den pris klassen (som kan strekkes opp mot 5k) Noe mer info som trengs så er det bare å si i fra ! Kans Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Vel, jeg klarer å spille CS 1.6 på Intel HD 3000, som faktisk ligger på linje med det gamle Geforce 6600 GT for stasjonære maskiner, iht. Tom's Hardware sin hierarkiliste. Jeg har spilt masse TMN og HL2 på Geforce Go 6600, som ligger enda et par hakk under, og det funket da vitterlig greit i sin tid det også. HD 6470M ligger ikke så fryktelig langt over HD 3000 igjen, men jeg tror likevel den er en vinner. Litt bedre skjermkort, litt ekstra RAM, mye større harddisk og quadcore-CPU til lavere pris høres kjekt ut. Den takler nok både CS:S og TMN helt fint, men neppe stort mer enn det. Endret 31. oktober 2011 av srbz Lenke til kommentar
kans Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 så Er Hpen det beste valget, til mitt bruk og i min prisklasse?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå