J. Verlander Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Hei, installerte BF3 tidligere i dag, men får ikke startet spillet uten at skjermen blir svart. Jeg trykker på Quick match så connecter den osv. Spillet åpnes og jeg hører lyd, men skjermen er helt svart. Har oppdatert til nyeste nvdidia driver (285.62). Specs: Evga GTX 580 Hydro Copper FTW edt. i7-950 @ 4.4 GHz Asus P6T Deluxe v2 Corsair Dominator DDR 3 6GB Windows 7 x64 SP1. Har prøvd å bytte oppløsning og hz. Prøvd med 1 og 2 skjermer. Noen som har noen tips? Har googlet og funnet flere med samme problem, men ingen har funnet noen løsning. Takker for alle svar. Edit: Når jeg trykker på campaign kommer jeg til en slags loading screen. Det står ikke at den loader men det er noen flammelignende ting som rører seg. Har vært sånn i 10 minutter uten at noe skjer. Pic related edit2: kan det være at jeg har for høy klokk på cpuen? Endret 31. oktober 2011 av b3ndik Lenke til kommentar
timeline Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har opplevd problemet et par ganger bare. Jeg ser du har to skjermer. Det samme har jeg, og det er når jeg switcher mellom skjermene at dette skjer. Ser du har prøvd å bruke bare 1 skjerm. Har du løst dette eller er det fortsatt et problem ? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har opplevd problemet et par ganger bare. Jeg ser du har to skjermer. Det samme har jeg, og det er når jeg switcher mellom skjermene at dette skjer. Ser du har prøvd å bruke bare 1 skjerm. Har du løst dette eller er det fortsatt et problem ? Lastet ned spillet på nytt. Funker nå! Lenke til kommentar
timeline Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg har opplevd problemet et par ganger bare. Jeg ser du har to skjermer. Det samme har jeg, og det er når jeg switcher mellom skjermene at dette skjer. Ser du har prøvd å bruke bare 1 skjerm. Har du løst dette eller er det fortsatt et problem ? Lastet ned spillet på nytt. Funker nå! OK bra! leste også i dag en plass, at nvidia og AMD har kommet med nye drivere. Skulle vel fikse en del problemer med div spell. ( skriver dette da det kan være flere på forumet som opplever dette, og at det ikke fungerer med å installere spillet på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå