Gå til innhold

Batttlefield 3 pc

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg har problemer med svart ramme og utydelig bilde på Battlefield 3 når jeg spille rmed HDMI. Jeg har prøvd med VGA-kable da gikk det men er ikke fornøyd med grafikken.

JEg har Radeon HD 4870 1Gb. Skjerm Benq 24" 1920*1080. JEg har stil skaliseringsinnstillingene på CCC men det er bare på spoillet det kommer sort ramme. Når jeg går ut av spillet er alt som det pleier.

Takker for hjelp! :D

Ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd DVI-kabel (hvis skjermen din støtter det)?

Uansett, HD 4870 er et par hakk under hva som er anbefalte speccs til BF3. Jeg kan ikke forestille meg at HD 4870 leverer godt nok til at du skal merke stor forskjell mellom HDMI og VGA. Unntaket er selvsagt om det du opplever som dårlig grafikk skyldes at spillet av en eller annen grunn kjører i forskjellige oppløsninger avhengig av om du bruker HDMI eller VGA, men det burde du jo kunne stille på i spillets grafikkinstillinger isåfall.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

HDMI vs DVI gir ingen forskjell på en fullHD-skjerm så lenge lyd ikke er med i ligningen. HDMI har den fordelen over DVI at det støtter lyd, mens DVI har den fordelen at det støtter høyere oppløsninger (noe du ikke har bruk for på en fullHD-skjerm uansett). Begge signalene er digitale, så kabelen/overføringsteknologien har ikke noe å si for bildekvaliteten. Hvis DVI funker, ser jeg ingen grunn til å ikke bruke det?

Lenke til kommentar

HDMI vs DVI gir ingen forskjell på en fullHD-skjerm så lenge lyd ikke er med i ligningen. HDMI har den fordelen over DVI at det støtter lyd, mens DVI har den fordelen at det støtter høyere oppløsninger (noe du ikke har bruk for på en fullHD-skjerm uansett). Begge signalene er digitale, så kabelen/overføringsteknologien har ikke noe å si for bildekvaliteten. Hvis DVI funker, ser jeg ingen grunn til å ikke bruke det?

DVI funker! men kanskje jeg bare kan låne en av noen venner! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...