Gå til innhold

Barn og 3DS - Hodepine og andre problemer?

POTF

Anbefalte innlegg

3DS er en helt ny konsoll, så spillene vil ikke virke på de eldre versjonene av DS. Er omtrent som PS1->PS2->PS3 eller Nes->Snes->N64->Gamecube->Wii eller altså Game & Watch->Game Boy->Game Boy Color->Game Boy Advance->DS->3DS

Mario 3d land krever bruk av 3D :thumbup:

Dette er, ikke overraskende, faktafeil fra forumets største ressurs.

3D Land krever IKKE 3D.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fakta i hodet ditt kansje men for oss som har spillet :thumbup: kan bekrefte 3D virkelig trengs i enkelte situasjoner

Du tar feil. Det er en fordel i noen situasjoner. Det betyr noe annet enn at det trengs.

Og seriøst, selv om "synsinga" min sikkert ikke er like verdtsatt av alle, så kan jeg informere deg om at du er det mest ubrukelige medlemmet på hele dette forumet. Jeg har ikke lest en, én nyttig eller interessant kommentar fra deg noensinne. Til opplysning: En setning med to smilefjes, språk som en treåring og en latterlig påstand gir IKKE gode bidrag. Men du er velkommen til å lære.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et tips: Hvis du er så sikker i din sak, hva med å bevise det? Finn en link, et screenshot, en youtube-video eller noe annet for å backe opp ditt syn. Jeg vet at jeg har rett, men hvis du bare finner ét sted i hele spillet der du faktisk er tvunget til å bruke 3D, så innrømmer jeg gladelig at jeg tar feil. Siden vi begge vet at det er umulig dog, så gjør det faktisk deg til den største synseren her. Til forskjell fra meg så har du dessverre ikke fakta til å backe opp synsingen din med heller. Trist.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk Super Mario 3D Land i julegave, har kommet til World 2 (nyter spillet) og ser ingen problemer med å ikke spille i 3D. Er bare, som taterfyrings skriver, at det er bare enkelte situasjoner man har bedre sjanse for å oppnå noe man kan ta i bruk 3D, ellers funker spillet fett uten 3D.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...