SmurfKid Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hey, trenger virkelig hjelp me disse oppgavene trenger svarene på dem innen 6 timer. Og vær så snill og ikke send linker. Da hadde dere hjulpet meg utrolig utrolig mye PLISS ikke send linker trenger svar 1. Hva kjennetegner levende organismer? 2. Nevn eksempler på encelledeorganismer. 3. gi noen eksempler på spesialiserte celler, cellevev, organer. 4. Beskriv en bakteriecelle. 5. Tegn en plantecelle og en dyrecelle, og sett navn på de ulike delene. 6. Forklar funksjonen til kloroplastene og mitokondriene. 7 Skriv reaksjonslikninging for fotosyntesen og for celleånding, og beskriv reaksjonene med dine egne ord TRENGER HJELP UTROLIG MYE PLZZZZZ Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Gjør leksene selv! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Antar at svar på disse spørsmålene finner du enkelt i boka og hvis ikke det, et kjapt google søk. 1 Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Står ikke dette godt forklart i læreboka di? Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 For det første leksene mine skal inn om 4 timer og jeg hadde gjort denne leksen men den forsvant da jeg formaterte pcen. og jeg synes det er unyttig av dere og svare hvis dere ikke kan gi meg et konkret svar på spørsmålene Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det eneste som gjør svarene i denne tården unyttig er om du ikke følger de rådene som blir gitt; gjør leksene dine! Det vil ta deg under 20 minutter å finne informasjon om dette og formulere noen svar du kan levere inn. Om du allerede har gjort det før og bare må skrive det ned på nytt burde du klare det på 10 minutter. 1 Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 SER ER DET INGEN SOM KAN DETTE??? NOOBS AZZZ Sol.no gjør det mye bedre og hjelper meg i det minste kanskje gir meg noen hint -.- Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hørt om bjørnetjenester? Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Dagens ungdom altså... 1 Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ser jo at du spør om spørsmål du hadde visst svaret på hvis du gadd å åpne skoleboka di. Viser et tydelig mønster dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå