Joachim_F Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Skaperen av Gabriel Knight involvert i nytt prosjekt. Les hele saken Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 .... og der måtte jeg lette litt på rumpa *danse av glede* Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Får jo for deres (og vår) del håpe at hun får mye innflytelse. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kan jo ikke annet enn å si at Gray Matter var et meget godt spill selv om slutten trakk litt ned, så dette gleder jeg meg veldig til. Lenke til kommentar
Derititten Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Haha, jeg er så god! Så først filmen og tenkte bare: "De er nok blitt inspirert ganske mye av Heavy Rain!", så leser jeg etterpå at de er det Må bare briefe litt (y) Men er veldig spent på hvordan det spillet her blir. Jeg krysser fingrene mine Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ikke jeg som ble hypa hvertfall. Grey matter virket som et fantastisk flott spill, men når du kommer til slutten ble det bare tullete hele greia. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fortsatt en åtter for meg selv med den merkelige slutten! Så denne skal jeg prøve å huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå