karoald Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nattbilde frå Bleik Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette er fotografert om natta "handholdt" 28juni kl.01.56.56 Har skåre litt oppe og til høgre-skarpa litt.-ellers rett frå kamra -ingen "støy"fjerning da eg ikkje såg nokon grunn til det Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 flott landskaps bilde! det som trekker ned her er de stygge stolpene i venstre kant... med en litt annen kamera vinkel tror jeg du ville unngått de.. ellers rent og pent 4 er fra meg. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nydelig landskap i godt utsnitt og komposisjon ! Forgrunnen gjør mye for det gode inntrykket bildet gir! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Dette var flott. Ville heller ha klonet bort stolpene da kompet er veldig bra. Fint med buen som går innover i bildet. Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nydelig dette,lekkert lys og komp. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Likte dette veldig godt, fint lys, fint motiv og god skarphet. Lenke til kommentar
Devy90 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 fine detalja hadde kanskje vert finare uten fjellet te venstre der Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ikke så mye å sette fingeren på, men jeg lurer også på om bildet hadde blitt bedre uten fjellet til venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg