normannen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Paragon installert og tok backup (svogers PC). Disk feilet og installerte ny WD caviar blue som har vært i bruk en stund. Installerte pånytt Paragon for å ta restore fra USB-disk. Under restore kom det opp spørsmål om å partisjonere disken. Kunne ikke se at det var andre ting som ville akseptere en restore. PC måtte restartes og fikk beskjed om at USB-disk skulle være tilkoblet. Gjorde så, men fikk da melding om "disk error". Koblet disk til min PC, finner den, men ingen data (disk spinner). 1. Kan problemet løses slik at jeg får tilgang til disken igjen? 2. Noen i Oslo-området som bruker Paragon og som kan hjelpe meg med å restore hva svoger har lagret på USB-disken? 3. Er det noen annen programvare man kan bruke for å restore *.arc-filene til Paragon? Endret 31. oktober 2011 av normannen Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Anbefaler deg å spørre på forumet til Paragon selv. De som jobber hos Paragon svarer godt og også relativt raskt. Paragon er et nisjeprodukt så tror du skal være heldig om noen her er eksperter på det. Lenke til kommentar
normannen Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Skal prøve det, men hadde håpet at det var brukere her som hadde erfaring med Paragon. Dinside.no har jo promotert de flere ganger. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Å kunne bruke Paragon tilsier ikke at man er ekspert på hverken Paragon eller diskbehandling. Det er virkelig mye lettere å bare spørre på forumet til Paragon, tro meg, har brukt det selv. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 #Koblet disk til min PC, finner den, men ingen data (disk spinner).#Hvilken disk refererer du til her? Ta bilde fra diskbehandling som viser den og vedlegger den her.Siden du nevner *arc filer (paragon) og mulighet for å restore dem, betyr vel at alle filer er å finne på backup usb-disk, men dog man ikke vet integrity på dem.Ta bilde fra filene og vedlegge her.Eventuelt fortell litt mer, info som: hvilket OS, maskin (svoger)og annet som er relevant etter din mening.Forvent å få svar om løsning eller råd litt senere om kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå