mobilen.no Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 En svakhet gjør at batteriet på iPhone tappes raskere enn nødvendig. Men det er enkelt å fikse. Få bedre batteritid på din iPhone Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 en kjip bug å ha på telefonen sin da, skjønner ikke at de ikke klarte å fikse det her med en gang, har jo eksistert på både symbian og windows mobile i en ganske lang stund 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Får se om det blir noen forskjell da! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Burde vært fikset, men men. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Testes ut. Antar det gjelder for iPhone 4 også? De som ikke "finner" det; Innstillinger -> Stedstjenester -> Systemtjenester (helt nederst) -> Angi tidssone. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk for tipset! Geir Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 http://news.techeye.net/mobile/iphone-4s-drains-battery-like-a-vampire Skrives her også om en sync service mot iCloud som kan ha store problemer og spise store mengder batteri. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Dårlig! Er akkurat sånne ting jeg forventer at en iPhone skal klare selv. En av de store fordelene med iPhone er akkurat det at jeg vil slippe å tenke på å konfigurere telefonen opp og ned for at den skal fungere. 1 Lenke til kommentar
per'n Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Hjalp ikke hos meg - etter 2,5 time (normal bruk) var batteriet nede i 50%. Telefonen (4s) var også svært varm i øvre del. Jeg fulgte et annet tips jeg fant på nettet, det var å slå av Innstillinger | Varsling | Kalender | Varslingssenter. Nå er plutselig telefonen bra igjen og nå etter 2,5 time (normal bruk) er batteriet på 86%! Telefonen er heller ikke unormalt varm, slik den var tidligere! PS! Jeg har fortsatt slått av stedstjenestene som nevnt i denne artikkelen - så jeg vet ikke om min løsning fungerer alene eller om jeg også må ha slått av Stedstjenester | Systemtjenester | Angir Tidssone. Endret 31. oktober 2011 av per'n Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Burde gå ann å velge at den skal sjekke hver 12 time hver 2 time osv da Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Sikkert greit for dem i USA som reiser mye eller pendler mellom tidssonene i USA, men for Ola Nordmann så kan dette trygt slåes av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg