Taik0n3 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Battlefield 3 må være noe av det bedre jeg har spilt dette året. Har ikke opplevd mange bugs enda, så har vell vært heldig. Litt kjedelig å spille alene. Spiller med noen kompiser, så da er det awesome å spille online! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Litt bugs er det, og endel ting jeg skulle sett gjort annerledes. Men koser meg med stort med venner og teamplay. Ca 75 timer ingame til nå. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Digger alt i bf3 untatt recon-spillere som klager på at de har shit team når de bare ligger i busken og får kill etter kill har da ca 30 timer ingame, men føles ut som jeg har bare spilt i et par timer :!: Årets spill imo! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Når jeg spiller alene på en random server liker jeg ofte å kose meg med recon. Dere som hater recons, hvordan vil dere at vi skal spille? Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har hatt et par kamper som recon i det siste der jeg utelukkende spotter, markerer mål med lasergreia og tar bare killshots. Havner nederst på stigen nesten hver gang, men synes det er utrolig morsomt å bidra til lagets seier. Burde vært mer "lønnsomt" for en recon å gjøre disse tingene, 10 poeng per spot \ lasermarkering er litt lite, i og med at classen heter recon (altså gi info til lagkameratene) og ikke vanlig sniper. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Du får 30 poeng per spot du har med MAVen På det meste har jeg fått 17 survailance-ribbons i en runde. Spiller rush som attacker og bare ligger og spotter hele tiden. Får stort sett 30 poeng per kill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Jeg hadde ett par runder med MAV'en på en rush server i går. 56 Surveilance ribbons og utalllige MAV'er, Spawn points, SOFLAM og TUGS ødelagt for motstanderene. Null kills og 1 death som attacker. 9050 poeng på en runde. Hadde 2 Surveilance medals på 2 runder... Sånn skal du spille recon . Liker å tro at den konstante spottinga mi gjorde at laget vant. Det var i allefall mange tilfeller der jeg så dem springe forbi folk, for så å snu seg og ta dem etter at jeg hadde spotta. Folk som hadde fallt dem i ryggen ellers. Endret 15. november 2011 av MrLee 2 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Flott at flere bidrar med å spotte. Jeg har stort sett automatikk i å spotte det jeg ser, dermed vil også de som dreper meg bli knertet av lagkompiser! Enig i at 10 poeng er for lite, da det ofte betyr å drepe eller bli drept for de i området... Endelig begynner jeg å få litt go'-følelse av å være med i spillet. BF3 begynner å minne litt om BF2 etter at man blir litt bedre kjent med kart og våpen :-) Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Beklager om jeg spør et dumt spørsmål altså, men hva er/gjør en recon-spiller - og hvordan? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 For meg er en reconspiller sin jobb å gi medspillerne bedre oversikt over hva som skjer på slagmarken, i tillegg til å ta ut fiendlige snipere. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Beklager om jeg spør et dumt spørsmål altså, men hva er/gjør en recon-spiller - og hvordan? Det er en sniper. Mange av disse ligger bare på lur for å ta ut enkle kills, mens andre hjelper laget med å spotte fiender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå