Trazor Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Leser så mange negative tråder om BF3, at jeg tenkte å fyre opp en positiv tråd Har enda ikke opplevd noe som jeg ikke liker, endelig har jeg fått BF2 feelingen igjen! Jeg kan løpe over lange strekninger for å snike meg unna de verste kampene for å så å flanke motstanderen, eller fly fete fly og ha dogfights. En fet tankbattle er jo heller aldri å kimse av, og grafikken er jo enorm. Nå er det alltid sånn at de som har noe å klage på, de sier i fra, så jeg mistenker at det er mange som er opptatt med å kose seg med spillet, og ikke kommer inn her for å komme med lovordene sine. Men, koser du deg med BF3, legg igjen et ord om hvorfor! Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har klokket inn rett i underkant av 20 timer nå. Jeg sitter fortsatt med hakeslepp. Dette er foreløbig århundrets beste spill. (regner med det kommer en arvtaker om 5-6 år) Lenke til kommentar
Starbuck Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Enig. Det er mye grining om problemer, og noe er kanskje rettmessig. Selv er jeg som oftest ganske tålmodig rundt slipp av spill med tanke på bugs og nettverksproblemer. Personlig har jeg hatt få problemer, kun noen få frys og problemer med at squad har havnet på forskjell lag. Synes spillet er fantastisk morro, og ingenting slår det å havne på et lag med folk som skjønner samarbeid. 1 Lenke til kommentar
deac Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Fikk spillet på lørdag, har dog ikke fått klokket inn så mange timer enda (4-5). Men er riiimelig hekta. At et spill kan se å høres så bra ut er skremmende. Har faktisk ikke opplevd noen nevneverdige problemer, blitt disconnecta fra servere under mapchange 2 ganger, samt at 64manns servere ofte har en ekkel rubberbandlagg, utenom det har jeg hatt en fantastisk opplevelse så langt! Er også svært positivt overrasket over at spillet krevde mindre av pcen enn jeg fryktet for å kjøre høy grafikk. Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Enig. Det er mye grining om problemer, og noe er kanskje rettmessig. Selv er jeg som oftest ganske tålmodig rundt slipp av spill med tanke på bugs og nettverksproblemer. Personlig har jeg hatt få problemer, kun noen få frys og problemer med at squad har havnet på forskjell lag. Synes spillet er fantastisk morro, og ingenting slår det å havne på et lag med folk som skjønner samarbeid. Helt enig! De få problemene jeg har hatt kan jeg leve med. Det skal dog sies at det er lite som er så frustrerende som å ende på lag med folk som ikke aner hva de gjør evt. ikke gidder å spille for å vinne. Elsker å havne i squad med personer som absolutt skal gå lengst mulig unna der ting skjer for å snipe. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Spillet ser aldeles nydelig ut, artig coop og jeg vil tippe campaign ikke er så gale heller. Beste spillet jeg har kjøpt så langt iår. Lenke til kommentar
Mystiplix Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Koser meg så det griner etter. Må bare få meg noen folk å spille med, litt kjipt i lengden å bare løpe rundt med randoms og plaffe det man ser. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det mest positive så langt er poengsystemet. Man får faktisk godt betalt for å hjelpe laget. Så får man håpe at spillerne modnes slik at de forstår teamplay. Battlefield uten teamplay er ingenting <IMO>. Hater når squaden løper i hver sin retning, som en hodeløs høne... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Herlig tråd! Personlig har jeg ikke hatt et eneste problem. Jeg storkoser meg hvert eneste sekund, til og med sekundet jeg innser at jeg kommer til å dø. Og jeg spiller selvfølgelig på PC. Endret 4. november 2011 av Naken_Greve Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Og så kan jeg jo på forhånd se unnskyld til de av dere jeg eventuelt TK ved et uhell. I kampens hete hender det jeg bommer litt med M249. sorry, no hard feelings ? Men spillet er fantastisk artig. Skulle bare ha et par runder i natt og voops, så var det morgen igjen. Endret 5. november 2011 av firberblad Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Fantastisk spill og en verdig arvtager til BF2. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Elsker Frostbite 2 motoren, alt som skjer på skjermen på en gang, og hvordan ting som hus ramler isammen er bare nydeligt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Majoriteten på forum kommer alltid til å klage på ting som ikke funker. Funker det ikke vil man ha hjelp, funker det så gidder man ikke skrike ut om at det funker. Men jada, jeg koser meg som bare faen, selv om jeg ikke har skaffet meg PC-versjonen enda, så det går i PS3-versjonen, Sliter også med "The connection with EA Online was lost."-skit til tider, men vet ikke om det er ruteren sin skyld eller spillet/EA. Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Klarer fremdeles ikke å få nok av spillet, litt kjedelig å spille alene, men får man en bra squad renner poengene inn! 1 Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Koser meg så det griner etter. Må bare få meg noen folk å spille med, litt kjipt i lengden å bare løpe rundt med randoms og plaffe det man ser. www.commando-nord.com Vi rekrutterer nye spillere igjen. Kommer til å spille endel kamper pluss masse public kos. Syns BF3 er meget bra, spesielt inf. Noen patcher til nå så blir balansen også bedre! Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er selv storfornøyd med spillet og har vel logget rundt 10 timer i det til nå:-) eneste jeg vil sitte fingeren på er kontrollene til fly og helikopter men det blir vel en vane etterhvert tenker jeg! Lenke til kommentar
spamex Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har hatt litt problemer med spillet at stoppper, men så fantastisk spillet er så klarer jeg å ikke like det. Har spilt i 22 timer nå og er bare i lvl 20, bruker litt tid på å lvl for jeg må bare fly Lenke til kommentar
frds Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Koser meg meget med BF3, endel ting jeg savner fra BF2 tiden og noen maps. Men går ned en del timer i dette spillet hverdag, spesielt kjekt er det når kompiser sitter på skype e.l å henger i samme squad. Er kjekt å spille alene også, men ikke like. Virker som et vanskeligere spill m.t.p unlocks på hver enkel ting, noe som jeg ikke syntes er så kult. Men da BF2 ikke er in lenger, må jeg spille BF3 noe som er helt greit Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Digger spillet. Holder kjærestens' sticky fingers opptatt litt så jeg får litt pusterom og kan småpusle med andre ting eller bare slappe helt av 3 Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Digger spillet. Holder kjærestens' sticky fingers opptatt litt så jeg får litt pusterom og kan småpusle med andre ting eller bare slappe helt av :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå