Mykhi Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg jobber for øyeblikket med en oppgave som skal leveres inn om 2 uker. Problemet mitt er at jeg ikke kommer med videre og sliter kraftig med å få skrevet noe. Har kommet i gang, men har stoppet helt opp. Jeg tenker at kanskje noen her ser oppgaven fra en annen vinkel og kan hjelpe meg å komme i gang igjen. Oppgave lyder som følger: Oppgave 1 (ca 5 sider) Påstand: Norske bedrifter kan lite om markedet de opererer i! Hvordan kan man gå frem for å besvare en slik påstand vitenskapelig? Lag et plan å besvare denne påstanden med en kvalitativ og en kvantitativ tilnærming. Planen skal inkludere utkast til eventuelt spørreskjema, utkast til intervjuguide etc. Planen skal med andre ord være så konkret at den kan benyttes direkte til gjennomføringen. Ta utgangspunkt i at du har tilgang til følgende ressurser. Du er med i en gruppe på 3 studenter, dere har fått et stipend fra HHB på 15.000,- til å gjennomføre undersøkelsen og dere har 5 måneder å gjøre dette på. NB: Husk ar dere må operasjonalisere påstanden. --------------------- Jeg vet ikke helt hva jeg sliter med. Jeg føler jeg har god peiling på metodene. Hva bør problemstillingen min være, og hvordan bør forskningsdesignet se ut? Har du noen innspill eller gode ideer motas disse med takk Endret 31. oktober 2011 av Mykhi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå