Gå til innhold

[Løst] Bedre oppsett Asus E35M1-I DELUXE

LMH1

Anbefalte innlegg

Hei, har virkelig prøvd å finne et bedre oppsett en Asus E35M1-I DELUXE.

Etter en del windows oppdateringer, merker jeg prosessoren blir tregere og tregere, nå må jeg deaktivere AERO for å heletatt kunne spille av filmer på TV2 somo,får ikke HD oppløsning en gang.

Skjermkortet er HIS Radeon HD 6670 1GB Low Profile men det hjalp lite. Så nå er der prosessoren igjen.

Vurder å kjøpe Intel® Core™ i5-2390T Processor

(3M Cache, 2.70 GHz) denne er nok bra. Regner med den prosessoren med skjermkortet jeg har nå burde klare quad HD (4k) med 3D uten problemer, med windows 7. fordi den prosessoren nesten er 6 ganger raskere en E350.

Men så kommer forslag til hovedkort som ikke er så lett som ellers er lik Asus E35M1-I DELUXE.

Ram blir nok: Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9Non-ECC, 1.5V, 512Meg x 64, 240pin hovedkortet jeg har nå skal nok brukes som server. Det virker nok bedre.

Skjermkort er ikke viktig på hovedkortert, kan godt være Micro ATX.

Viktigste er PCI-E 16 støtte, og andre tilkoblinger.

Eneste viktigste er at USB3 finnes på hovedkortet.Altså Mainboard 20-Pin to Dual USB 3.0 AF Adapter Cable (15CM-Length) at den pluggen finnes på hovedkortet.

Har noen erfaringer med lydløse kjølere for "Low profile"?

Noe i kategorien: Thermalright AXP-140 Som egner seg for 35 watt prosessorer, tror den jeg nevne er bra nok bør være uten vifte.

4x Sata 600 porter (Gigabit ethernet) tar jeg som en selvfølge i dag. UEFI har jo det hovedkortet jeg har, men spørs om dette finnes? Eller om det vil finnes over nyttår?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...