esoteric Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 * Hvorfor i alle dager skal iPhone 4S ikke være med i avstemningen? Når det går over 1 år mellom vær iPhone lansering må de stå over og være med en pris som blir delt ut hvert år. 4S vil høre til Gulltasten 2012 kåringen. 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 *Hvorfor i alle dager skal iPhone 4S ikke være med i avstemningen?Når det går over 1 år mellom vær iPhone lansering må de stå over og være med en pris som blir delt ut hvert år. 4S vil høre til Gulltasten 2012 kåringen. Jeg syntes fremdeles det blir en litt merkelig måte å gjøre det på. Ved neste avstemning vil iPhone 4S altså være med, men må konkurere mot mobiler som kan være opp til ett år nyere. Ikke at det spiller så stor rolle. De færreste har vel egentlig belag for å kunne uttale seg om hvilken mobil av alle på den listen som er best. Blir nok til at de fleste stemmer på den de har selv, gitt at de har en positiv erfaring med den mobilen. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Denne testen har null og si. Den store iPhone er ikke med, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg syns og iPhone kunne ha vært med siden det tross alt er den smartmobilen i verden som det selges mest av, og pga. at jeg gjerne skulle ha sett Galaxy S II hadde blitt kåret til årets mobil foran denne. Lenke til kommentar
Mrks1 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 synes samsung galaxy s2 fortjener å vinne har selv en lg optimus 2x, synes ikke den er så god. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 De må jo gå ut i fra en periode på 1 år om gangen, det vil alltid være modeller som havner akkurat på grensen til og ikke være med, hvorfor skal iPhone følge andre regler enn de andre telefonene. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg hadde i hvertfall ikke stemt på min LG 2X Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nokia N9 fikk min stemme. Hadde det ikke vært for at Meego allerede er dødsdømt, skulle jeg jaggu hatt en slik en. Er forøvrig enig i at prisen burde komme på nyåret. La alle telefoner som kommer i 2011 få en rettferdig sjanse til å vinne. Et datostempel er for dumt. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er nesten garantert at Samsung Galaxy S II kommer til å vinne her. Men tipper at Nokia N9 også vil få mange stemmer der. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Så hvorfor var iPhone 4S med da fra starten av? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg syntes fremdeles det blir en litt merkelig måte å gjøre det på. Ved neste avstemning vil iPhone 4S altså være med, men må konkurere mot mobiler som kan være opp til ett år nyere. Tjah, kanskje den også skal konkurrere mot iphone5? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Så hvorfor var iPhone 4S med da fra starten av? Den var med fordi noen™ ikke hadde korrekturlest lista godt nok Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Dersom 4S skulle vinne både 2011, og 2012 Hvis vi skal ta med "telefoner som er mulig å anskaffe i 2011" ville lista vært latterlig enorm. Jeg regner med at poenget er mobiler som er sluppet det siste året, altså ikke iphone4, iphone3gs og nokia n95, feks. Stemte forøvrig på Nokia N9, siden ICS ikke er ute enda og UIet, IMO, pryler resten. Lenke til kommentar
SupI Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Denne testen har null og si. Den store iPhone er ikke med, enkelt og greit. Den "store iPhone" blir jo slått av Google og samsung sine toppmodeller da, kanksje og htc? Men den burde alikevel vært med, selv om mange som stemmer på iPhone ikke tenker på hvilken mobil som faktisk er best. 1 Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Denne testen har null og si. Den store iPhone er ikke med, enkelt og greit. Den "store iPhone" blir jo slått av Google og samsung sine toppmodeller da, kanksje og htc? Men den burde alikevel vært med, selv om mange som stemmer på iPhone ikke tenker på hvilken mobil som faktisk er best. verdens mest solgte smartphone er ikke best? hva er det du gjør når du kjøper en telefon? finner telefoner du ikke synes er best, og så kjøper du den? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvorfor skulle verdens mest solgte "smartphone" være best? Det er som å si at hvis McFeast Meny selger fler units enn ren biff er McFeast Meny sunnere enn ren biff. 1 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Denne testen har null og si. Den store iPhone er ikke med, enkelt og greit. Den "store iPhone" blir jo slått av Google og samsung sine toppmodeller da, kanksje og htc? Men den burde alikevel vært med, selv om mange som stemmer på iPhone ikke tenker på hvilken mobil som faktisk er best. verdens mest solgte smartphone er ikke best? hva er det du gjør når du kjøper en telefon? finner telefoner du ikke synes er best, og så kjøper du den? Siden Toyota Corolla er verdens mest solgte bil, er vel det den bilen "du" mener er best, og har mest utstyr? Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Siden Toyota Corolla er verdens mest solgte bil, er vel det den bilen "du" mener er best, og har mest utstyr? vell, nå har vell pris mye og si på en bil i forhold til en telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg