Gå til innhold

Berømmelse for fortsatt mulighet for "anonyme" innlegg


Anbefalte innlegg

Er ikke den som har kommet med skryt og positive tilbakemeldinger ofte om noe i det hele tatt.

 

Men vil berømme forumet for at de fortsatt tillater "anonyme" innlegg under brukernavn.

 

 

Nå har lokalavisa gått til det skritt at de forlanger navn ( full underskrift ) ved debatter.

Med begrunnelse om en bedre debatt og for å luke ut de værste innlegg angående sjikanering, beskyldninger osv.

 

 

Noe jeg mener er helt feil vei å gå.

 

Også jeg observerer disse innlegg, men synes dette er prisen for at flest mulig skal kunne si hva de mener.

 

Mener offentliggjøring av navn kan skremme folk til taushet, dette kan være debatter om organisasjoner, arbeidsliv, helse, sivilstaus, behandling man får fra offentlige kontorer og debatter som kan inkludere nåværende og mulige fremtidige arbeidsgiver/e.

 

Behøver ikke dreie seg om arbeidsgiver direkte, men saker der arbeidsgiver er aktiv, også politikk.

 

Derfor heder og berømmelse til dere som drifter og står bak dette forumet i denne henseende.

 

De fleste får si hva de mener under de forskjellige kategorier anonymt, det værste av krenkende innlegg blir moderert bort.

 

 

Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner sies dèt, og vil tro dette krav om identifikasjon kommer under dette utsagnet.

 

Jeg synes prisen for en åpen debatt med anonymitet, er overkommelig.

Man får fjerne de mest usakelige og stygge innlegg.

Endret av Vårbris
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...