AfterGlow Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Skal lage originalstoff som vil konkurrere med vanlig TV. YouTube lanserer kvalitetskanaler Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Men vil vi få tilgang på det i Norge? Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Men vil vi få tilgang på det i Norge? Så lenge det er noe de produserer selv så burde vi vel få det? Problemet når det gjelder filmer på YouTube har vel vært å få til avtaler med norske utgivere? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Dette kan bli interessant, håper det vellykkes! Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jammen ??? Grunnen til at jeg ser på YouTube og ikke på TV er at (de kanalene jeg like) er bedre og mye mer lærerikt enn TV. Skal YouTube bli like dårlig og fordummende som TV nå ? Endret 31. oktober 2011 av morten_b Lenke til kommentar
norgi Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 vis dem har like kvalitet som ekte TV kanalene, ja da er det ikke noe å bryr seg om Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 hvis det er ekte kanaler med kun direkte visning da vil det by på en del problemer ( ikke mins et irritasjons moment ) når det gjelder opptak fra kanalene. jeg vil sammenligne det med scifi kanalen som TV2 kun sender gjennom tv2 sumo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå