AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei, jeg ble 16 år for drøyt en måned siden, og har fortsatt ikke kommet i stemmeskifte, penisen har nesten ikke vokst og har ikke noe bart/skjeggvekst, men for noen uker/måneder siden merket jeg at jeg har begynt å få hår under armene. Er det lenge til stemmeskifte kommer? Har ikke barnestemme, men mer som en damestemme, så jeg er ikke helt barn eller da. På morgenene har jeg litt mørk stemme, men går gradvis lysere utover dagen. Er det lenge igjen til skifte, eller er jeg midt i et langvarig et? Postet av anonym: f15db7c7a917782645420fb8f9d0b252 3 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 All utvikling går i rykk og napp, så noen tidsframdrift er umulig å antyde, men likevel: veldig snart, vil jeg tro. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det føles ut som du blir forkjølet når du kommer i stemmeskifte. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvis det ikke har skjedd enda blir du nok sånn for alltid dessverre. 8 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Superslask troller forresten, så ikke bry deg om posten hans Det kommer seg, det skjer bare litt sent hos enkelte. Ingen fare med det Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tok lang tid for meg og. Fikk ofte høre at jeg lo som en jente i den alderen.. Riktig skjegg og bart kom ikke før lenge etter skiftet. Men hvis du ikke har merket produskjon av "frø" så burde du dra til legen pronto. Det kan hende du trenger hormonebehandling. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det føles ut som du blir forkjølet når du kommer i stemmeskifte. Hehe, jeg merket det ikke engang Det kommer naturlig for de fleste tror jeg, slik vi vokser. Man merker det ikke selv, ikke de fleste rundt deg, men andre. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg kjenner en som kom i stemmeskifte og fikk skjegg da han var 17, noen utvikler seg tregere enn andre og det er vel ikke så mye du kan gjøre annet enn å vente Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Men også Justin Bieber kom i stemmeskiftet til slutt, 17 år gammel. I kveld melder VG at gutten ikke lenger klarer de høye tonene! Hvordan skal det gå? Endret 1. november 2011 av Anskar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hei, jeg ble 16 år for drøyt en måned siden, og har fortsatt ikke kommet i stemmeskifte, penisen har nesten ikke vokst og har ikke noe bart/skjeggvekst, men for noen uker/måneder siden merket jeg at jeg har begynt å få hår under armene. Er det lenge til stemmeskifte kommer? Har ikke barnestemme, men mer som en damestemme, så jeg er ikke helt barn eller da. På morgenene har jeg litt mørk stemme, men går gradvis lysere utover dagen. Er det lenge igjen til skifte, eller er jeg midt i et langvarig et? Postet av anonym: f15db7c7a917782645420fb8f9d0b252 Høres ut som du utvikler deg - slapp av, så Lenke til kommentar
Maarcus Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg kom i stemmeskiftet når jeg var 13/14 år.. Alle er forskjellige Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jepp, alle er forskjellige. Noen klarer for eksempel ikke å se at en tråd er et halvt år gammel når de poster. 1 Lenke til kommentar
Anynym 16 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Er 16 år og ikke kommet i stemmeskifte selv. Har hår rundt kjønnsorganet og under armene og begynner å få bart, penisen min er ikke vokst så masse, men når jeg onanerer kommer det ut sæd... Er str på penisen og stemmen min som ikke har utviklet seg i det heletatt nesten... Når tror dere dette kommer? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg tror det kommer i løpet av ett par timer, i følge spåkula mi .. neida, slapp av, det kommer når det kommer - og jeg tror at så lenge du bare tipper på tissen din og bekymrer deg om den har passe størrelse, jo lengre tid tar det før du blir fornøyd med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå