Fredrinco Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg har nå en HTC Legend som jeg har tenkt å bytte ut, men er usikker på hva jeg skal bytte den med. Valget står mellom Samsung Galaxy S II og HTC Sensation XE, og har egentlig ikke peiling på hva jeg skal velge.. Endret 1. november 2011 av Fredrinco 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kommer jo ann på hvor lenge du er villig til å vente. SIII er sikkert ikke så veldig langt unna. Men SII er fortsatt en knallgod telefon. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Har egentlig ikke så lyst til å vente så lenge, men frister jo å vente på SmgsIII Lenke til kommentar
Swome Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tror ikke vi får SIII før til sommeren. Er jo da de har lansert de tidligere versjonene av Galaxy S. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Har nå funnet ut at jeg ikke skal vente, så valget står mellom sgs2 og htc sensation xe Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Da hadde jeg valgt SII Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå