Qwseyvnd Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei på dere. Jeg har funnet ut i BIOS at min ASUS N73Jn støtter ikke USB boot fra USB minnepinne og PXE fra LAN. Hvordan skal jeg konfigurere ? Jeg har nyeste BIOS. Mvh Øyvind. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Prøvd disse rådene? http://vip.asus.com/forum/view.aspx?board_id=20&model=Eee+PC+900A%2FLinux&id=20091110063948046&page=1&SLanguage=en-us SITAT linken over hit Esc rapidly right after switching the computer on. It then will give you a dialog box where you can select the boot drive. Har ikke erfaring med din maskin, men jeg har selv en helt ny Asus laptop som kan boote fra hva som helst, så det virker merkelig om ikke din klarer det. Endret 30. oktober 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg fant det ut idag. Jeg måtte inn på HDD prioriteter. Der fant jeg Kingston minnepinne og WDC harddisk. Og jeg startet opp en PXE server fra en operativsystem og koblet ledningen mellom to maskiner, da fungerte på den nye maskin, MEN da fikk jeg problemer med operativsystemet fra PXE server til den nye laptop. Husker ikke feilmeldingen, men det var noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå