eriknor Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (Uten tittel) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg liker godt det duse morgen lyset i bildene dine også dette. Tror jeg etter min smak ville kuttet en smule oppe og litt på høyre siden. Uten tittel? Hvorfor ikke kalle det to skjærer? Det er jo så populært. Mvh Harald G. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Hehe, takk for det. Så ikke dette som fuglebilde i farten, takk for tipset . Ditt forslag til kutting er absolutt et alternativ. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Uten tittel funger for meg I motsetning til Harald, så ville jeg heller kuttet litt i bunn. Liker at det er litt luft over treet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk for det. Kutt i bunnen fungerer også bra. Det med å velge utsnitt, opplever jeg som noe av det vanskligste når det gjelder fotografering, men også noe av det mest fascinerende. Noen ganger burde jeg nok brukt mer tid på det, små endringer kan gjøre store utslag i hvor attraktivt og interessant et bilde blir. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Bra tåkebilde. Tror jeg ikke ville kuttet noen steder. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Flott høststemning.... Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Stemningsfullt bilde, ser ikke noen grunn til kutt... Det er bra som det er. Lenke til kommentar
KMNordby Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Dette liker jeg. Endelig et fuglebilde med miljø og fin stemning. God eksponering av tåka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg