Gå til innhold

Priim sin bli kvitt det forp*lte fettet forsøk, might need some help.


Anbefalte innlegg

Heisann alle andre svette kosegutta.

 

Nå siden eg har fått meg ny jobb i Mexicogulfen (HELL YEAAAAAAAAH) så er det på tide og bli kvitt alt mitt overflødige mage og brystfett (syns vertfall det er overflødig)

 

Lager en liten trenig og kostholdslogg her, så folk kan korrigere meg :p

 

Planen er følgende:

 

Før eg reiser om 2 uker skal eg ned en plass mellom 2-5 kg

Når eg kommer hjem skal eg være 80kg.

Idag 30.10.2011 er eg 97(!!!!!!!!!)kg.

Forferdelige greier alså! :<

 

Litt om meg selvda

Høyde: 183 cm

Vekt: 97kg

Alder: 20

Awesomeness: Incredible

 

 

Har laget meg en joggerute som skal gjennomførest hver dag disse 2 ukene, en ganske heftig (for meg i vertfall) og varriert joggerute som har en 3.8km ganske bein start i sirkel før det er en satans bratt bakke i 3-500 meter. Siden dette per dags dato er mer en eg klarer å fullføre så holder eg meg til den, utgjør vell omtrent 5-6 km totalt.

 

Når eg reiser så blir det et skikkelig treningsprogramm, men i første omgang så er det å redusere vekten som er målet.

 

Så i dag så var det følgende:

 

Dritt mat på menyen siden bestefar ble 85 (gratulerer til han)

 

Runde tid: 30.26.04

Magemål: 105 cm

Bryst: 110 cm

Ræv: 130cm

 

(mobbing for dette er mer en tilatt, gud bevares så eg ser ut)

 

Klokka er 00:17 økt fullført med 3x10 armhevingar og 3x20 magekatar.

 

 

 

 

Målet med framtidig trening blir et skikkelig styre opplegg etter at eg har redusert vekten litt, så får vi se, noen som har forslag til mat og enkel hverdagstrening som gjør at det her kan bli litt lettere?

 

Rekner med at hardt arbeid i 30-40 grader kommer til og spise litt fett også, mistet 7 kilo da eg jobbet i afrika, da var eg alerede 85 kg tung, så det merkest.

Endret av Priim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter kamp mot min manndom så klarte eg til slutt og scrolle forbi det første bildet :)

 

Ser for meg mye fiber og egg, lite karbohydrater (nei lav-karbo diett er uaktuelt fordi eg orker faktisk ikkje å bli homo) skal kutte ut på sjømansølen min,som gjerneblir en 3-4 kvar kveld.

 

Ellers så syns eg det der var en bra guide for då eg er ombord i båten og den skal følgast på en grei måte.

 

Siden eg nå fokuserer mye på og bygge opp kondis og gode treningsvaner så er kostholdet lagt til småspisng kvar fjerdetime av frukt og lignende, til dømes eple, gulerot, makrell i tomat( ja eg mauler i fraboksen, det er heilt fantastisk) :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Glemte helt at eg hadde en tråd her :p

 

Men i vertfall.

 

Trener nå 2 ganger daglig i tilegg til at eg har 12 timers arbeidsdag, noke som faktisk fungerer overraskende bra for min sin del, prøver også å holde kostholdet til regulert mat, noe som har gitt heilt sjuke resultater.

 

Trener no konsekvent harde styrkeøkter, gjort det i 1.5 uke for og rett og slett venne kroppen til å bli belastet.

 

Kjører også en ganske hard diett der eg planlegger å forbrenne ikkje mindre en 46.000 kalorier på 58 dager. Alsp i mitt tilfelle, omtrent 10-12 kilo kropsvekt.

 

Etter en uke med styrke så tok ting en veldig uventet vending, istaden for at fettet bare forsvant, så blei det markerte muskler, noke eg hadde håpt på å få utsatt noken uker, sånn at eg kunne bygge alt i fra scratch og få det som eg ønsket.

 

Nå sitter eg her med voksende muskler, luksus problem, men ikkje planlagt i dietten, så den blei lagt om til litt mindre protein for og underærnere musklene, selv om eg veit at muskler forbrenner mer fett så ønsker eg å bli kvitt fettet før muskelene tar form.

 

Så da må eg bite i det sure eplet, å begynne og kjøre kardio i tilegg.

 

Kjører nå kardio før eg starter på jobb klokken 6 om morgenen, kjører også styrke klokken 7-hal9 om kveldene, for å få maksimalt utav treningsøktene så har eg lagt om sånn at eg spiser en god salatblanding med følgende:

 

Kylling

Cotten Cheese

Tunfisk

og egg

 

Ja, overkill på proteiner? svelger det ned med 2 glass melk.

 

Det smaker faktisk overraskende godt om du slenger litt grønt oppå, syns vertfall eg.

 

Skal bruke det aktivt til bulkingen som kommer senere.

 

Men tilbake til treningen.

Det treningsmessige er veldig tungt nå om dagen, siden det snart er jul, vært på jobb i 2 uker og begynner og bli lettere frustert over den tilverelsen, prøver og unngå at det skal gå utover treningen, men guess what, har fått tannkjøttbetendelse oppå det hele, treningsopplegget har gått rimelig i vasken for styrke delen, siden kardio delen gjør at eg trenger litt tid om kvelden før for å slappe av..

 

Så har falt litt i mellom 2 steiner, men skal prøve og få et strukturert 2-3 dagers styrkeprogram igjen, hadde et veldig bra et, men det ble helt overkill når det skulle trenes 2 ganger i døgnet.

 

 

Har ikkje mulgihet til veging, men ser at det er blitt både mindre mage rass og lår, brystene har strammet seg opp betraktlig, siden fribenk er favoritt øvelsen over alle favoritter.

 

Men har et problem som irriterer meg veldig..

Får ikke til å trene Biceps på en skikkelig måte, trenger også innspill til nye øvelser for og få litt variasjon i treningen, har begrenset med utstyr, kan liste opp.


  •  

    •  
    • Threadmill
    • Spinningsykkel
    • Vektsett (10-50lbs)
    • Multiapperat
    • En benk
    • Boxesekk
    • Hoppetau

 

Trenger spesielt veiledning innenfor det med rygg, triceps og bieceps, det å trene lår og legg kan eg vente litt med, siden det vil være litt handicap i forhold til løpingen, men sniker det inn av og til.

 

Her er ingen rakstang heller ikkje løse vekter, så knebøy og markløft er vansklig å få til.

 

Bare generelle øvelser der dere forklarer litt hvordan dem utføres, kan ikke se youtube filmer ombord, siden nettet er for treigt, på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

woop woop, 88 kilo og har blitt mye sterkere i dei grunnleggande øvelsane, gikk end litt for fort i starten så skapte litt problemer siden kroppen da ikkje ville henge helt med i svingane, men framgangen her begynt og roe seg litt, men regulerer kostholdet der etter, selv nå i julen!

 

 

veit ikkje kva dykk syns, men å gå ned 9 kilo på 8 uker syns eg er rimelig ok for min del, samtidig som eg har blitt endel/mye sterkere.

 

HAPPY FEJS.

 

Er jo selvfølglig kostholdet som har gjort susen, trenings opplegget mitt er dass, skal regulere det på et litt meir profesjonelt nivå når eg får muligheten til det, men siden markløft og knebøy ikkje er øvelser som lar seg gjøre må eg improvisere litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...