Trygve Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg lurer på hvilke matvarer som trenger å ligge i kjøleskapet og hvilke som bare kan ligge i et skap eller lignende. Jeg tenker da for eksempel på hvilke grønnsaken som tåler å ligge i romtempertur. Og er det egentlig noe forskjell på om de ligger i kjøleskapet eller i et skap? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Freia melkesjokolade - alltid i skap. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Freia melkesjokolade - alltid i skap. Usikker på om det regnes som en grønnsak. 3 Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg lurer egentlig på det meste av matvarer, grønnsak var bare et eksempel Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tomater holder seg best på kjøkkenbenken. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Freia melkesjokolade - alltid i skap. Usikker på om det regnes som en grønnsak. Leste du førsteposten? Grønnsaker var et eksempel. Nobhead. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Freia melkesjokolade - alltid i skap. Ja, om du mener kjøleskap. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Freia melkesjokolade - alltid i skap. Ja, om du mener kjøleskap. Sjokoladen er jo ikke lagret i kjøleskap i butikken. I kjøleskap blir den bare hard, og får ikke den samme gode smaken som hvis den er romtemperert. Spør konditorer, de liker den best romtemperert. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Sjokoladen er jo ikke lagret i kjøleskap i butikken. I kjøleskap blir den bare hard, og får ikke den samme gode smaken som hvis den er romtemperert. Spør konditorer, de liker den best romtemperert. Det er faktisk smak og behag. Jeg synes ikke Freia sin sjokolade er så eksklusiv at den får noe bedre smak av å stå i romtemp. Synes faktisk den smaker best kald. Lenke til kommentar
chris_stoffer Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Bama har en flott ressursside for grønnsaker og frukt: http://www.bama.no/eway/no/gronnsaker/index.aspx Her finner du informasjon om blant annet oppbevaring og tilberedning? Oppbevaring står som regel nederst på siden på de forskjellige grønnsakene Endret 31. oktober 2011 av chris_stoffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå