Drugstar Genius Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har en Sym Jet 50 og når jeg prøver å starte den på el starteren så skjer det ingenting og vet at det er strøm. Forigje eier sier at den funker etter den har blitt kjørt med i ca 10 - 15 min. Har noen anelese om hva dette kan være ? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 men tennpluggen er i orden? sjekket ledningene? nå kjører jeg en del større sykkel en det men hos meg nekter han å starte hvis jeg har den i gir som sikkerhet. må stå i N. Lenke til kommentar
bracuda11 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Har en Sym Jet 50 og når jeg prøver å starte den på el starteren så skjer det ingenting og vet at det er strøm. Forigje eier sier at den funker etter den har blitt kjørt med i ca 10 - 15 min. Har noen anelese om hva dette kan være ? Kan hende startmotoren din har kortsluttet. Kanskje noen har stått og ladet og prøvd og starte den i samme slengen. De vil si oppbrent, kjøp en ny en og håp på de beste skru den av og MÅL DEN MED MULTIMETER/OHM METER Ser du om det er noe utslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå