Tastatur Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei, jeg leser at det er mulig å bestille pakker til en svensk adresse, men må jeg betale moms hvis jeg bestiller fra USA? Slik jeg har forstått, så er det kun innen EU-landene man slipper å betale moms. Har jeg forstått det rett, eller vil det bli det samme å bestille til Sverige og til Norge (?) Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvis du bestiller fra USA må du betale svensk moms ved innførsel til Sverige. Kjøper du fra et annet EU land betaler du moms i det EU landet du kjøper varen og betaler derfor ikke moms ved eksport / sending til Sverige. Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Hei, takker for svar. Ser at grensen er på 3000 hvis man henter den og reiser ut av landet samme dag, men vet du/dere om det er 3000 NOK eller SEK? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det gjelder vel 3000 norske kroner så lenge det står på de norske tollsidene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå