Gå til innhold

Økning i grov vold og drap?

Anbefalte innlegg

Dag etter dag slår det imot meg fra dagsavisene på Nettet: Rå vold og drap. Jeg får inntrykk av at det har økt kraftig i det siste, og at drap skjer daglig.

Hvordan kan dette være utviklingen? Gjorde ikke Utøyatragedien noe med oss likevel? Ble ikke Norge et varmere samfunn? Var det kun en illusjon skapt av blomsterhavet?

Norge har jo aldri vært så voldelig som de par siste månedene. Det er mitt inntrykk i kveld. Har Utøyatragedien hatt motsatt effekt av det vi ville tro, og faktisk avler vold?

"Når massedrapsmannen kunne ta 60-70 personer, må da jeg kunne klare et par stykker jeg også!" ... er det slik de tenker?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vi bør faktisk begynne med henrettelser og dødsstraff, noen folk her i verden har ikke noe som kalles samvittighet. og med tanke på at norske fengsler er som luksus hoteller. så har ikke noen av de som utgjør denne typen vold noe og tape.

vi er blitt alt for snille.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendig med dødstraff, men er enig med sanvitighet.

Problemer er slik i dag, at noen folk aldri klarer å forstå "Rettferdighet" dermed tror enkelte at det kun finnes "kriminelle innvandrere" og nynazister, dermed blir norge slik.

Hvis det var mulig å redusere begge disse miljøene burde norge blitt et bedre land.

Er nok desverre riktig at innvandere ser fengsel som et feriested.

Siden de ikke får jobb og følger seg trakasert, så er det liksom greit å bryte loven.

Jeg tror også andre tenker frykt, utleningene blir trokket på dermed er det naturlig å forsvare seg? Men utlendingene virker ikke noe bedre en brevik.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...