TCi Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei Ser det er litt vanskelig å få kontakt med medlemmer når man skal spille noe her på forumet. Hva om vi prøver å sette opp en timeplan for når spill spilles av våre medlemmer. Kanskje ta et par kvelder i uken hvor noen spill spilles. Om vi får med en gjeng på noen populære spill, så kan vi kanskje rotere litt hver uke, slik at alle kommer til. I tillegg kan vi sette opp en kontaktliste til f.eks. Steam-kontoer eller skype/mumble/teamspeak etc. Flere her som er interessert i å prøve på noe sånt? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 veldig god idê, men jeg har dessverre ikke tid. Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 god ide har vel tid til detta steamin min er ostepopredbull. og gamertag er skiftende men tenker og beggyne med rush eller fossegrim fast Lenke til kommentar
spamex Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Dette er noe jeg også har tenkt litt på Steam: VenaTio262 og Willywodka262 VenaTio262 bruker jeg bare til å spille CSS og CS 1.6 Jeg spiller for det meste CSS 2-3 timer vær dag. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Skulle gjerne ha prøvd å få til noe her. Men dessverre blir bare spillforumet her mindre og mindre aktuelt for min del. Moderatorene viser ingen interesse for å ordne rotet som er her. Det er ingen mulighet for å holder oversikten på noe som helst. Bare samletråder overalt og flust av underforum. Et rot uten like. Jeg har prøvd å ta opp problemet. Nå har det gått 4 måneder og ingenting har skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå