Gå til innhold

Mellomgulvet buler ut, selvom jeg er i ellers god form. 15g

Anbefalte innlegg

Jada, jada, jada. Det er sikkert bare fordi jeg er puberteten og jeg vet sånn ca. hva dere vil si, men uansett. Jeg spiller fotball flere ganger i uka, løper, egentrening hver dag og ellers god kondisjon, samt et trolig godt kosthold. (kommer tilbake til)

Så det har seg slik og at jeg har ikke så mye ekstra fett på kroppen, men jeg er jo ikke akkurat lettvekter heller. Har mye muskler, men ikke bodybuilder. Allikevel går mellomgulvet utover magen og jeg føler meg ekstra stor. Den nedre delen av magen er helt fin, det samme ghelder brystkassa, men det er bare akkurat mellomgulvet som går ekstra ut, spesielt når jeg er 110% avslappet i kroppen. Når jeg kjenner etter er det heller ikke så mye potensielt fett å ta tak i, men det jeg kan presse langt inn allikevel, så det kjennes som det er bare et tomrom.

Kostholdet kan vel kritiseres for at jeg ofte hopper over lunsj, men jeg spiser 2-3skiver (ikke nugatti xD) til frokost. Middagen varierer alt fra 1-2 porsjoner, avhengig av hvor sulten jeg er, men blir oftest til bare 1.

Gjennomsnittlig i uka, spiser jeg (bare meg) 150-250g chips av noe slag, 150g sjokolade og drikker kanskje 1l brus eller noe. Jeg vet ikke om dette er mye eller lite for en ukes "rasjonering", men jeg går ikke akkurat opp i vekt.

Sånn ellers trener jeg magen, men prioriterer egentlig armer og generell styrke ettersom jeg hadde ett 2måneders prosjekt uten noe virkning. (100 situps hver eneste dag)

Så hvis noen av dere har noe tips som kunne hjelpe, enten om det gjelder treningsmetoder ellers kosthold og om det er noen annen grunn til at mellomgulvet skulle gå ut, så takkes alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...