SpecialForce Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er fullstendig meningsløst å gå for en i7 prosessor hvis du bare skal game. Driver du med andre ting også eller? EDIT: Kan legge til at harddisker er ekstremt dyre for tiden, så det kan være lurt å vente litt med å kjøpe disse til produksjonen/prisene stabiliseres igjen. Byttet til i5 nå.. tenkte i7 for å tenke litt fremover og. Har allerede kjøpt harddisk på 1tb.. så det er i boks. Hei, LGA 1336, vil ikke få flere oppddateringer, så det er ikke lenger en sokkel å satse på, beklageligvis.. Hei, i7 2600k er 1155 socket... fikk ikke med meg i farten at det var i7 ***K Prosessorene vi snakker om. Da trekker jeg tilbake mitt utsagn. Lenke til kommentar
Sight Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Hei igjen. Bumper denne tråden pga et problem jeg har med denne pcen. Kjøpte den, slik listen ser ut nå, og har hittil bare prøvd den på WoW, LoL og BF3. De to førstnevnte kjører den som en drøm (krever jo ikke så mye), men når jeg prøver bf3, så går det helt fint og smooth de første 2-3 minuttene, så slår hele greien seg av. Har sjekket temperaturer, men såvidt jeg kan se, så er det ingen som er spesielt høy. Noen som har noen ideer om hva problemet kan være? Har ingen problemer med den ellers. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Hmm. Har du overclocka noe eller endret på noe i BIOS? Skjer dette kun med BF3? Får du BSOD eller skrur PC'en seg av? EDIT: Husk også at en SSD ikke skal fylles med mer enn ca 70% data. Det kan forringe kvaliteten og gjøre den ustabil. Det kan hende at en av kablene fra PSU ikke gir nok strøm/eller er noe defekt, som gjør at skjermkortet ditt tar kvelden. Du kan prøve å bytte strømkontakt til skjermkortet. Det skal legges til at jeg ikke har EKSTREMT mye peiling på det område, helt sikkert noen som kan dette mye bedre enn meg. -B Endret 7. november 2011 av Boneraw Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 det er masse bugs i bf3, er nok ikke pcn din. jeg fryser ca hvert 15 minutt sjøl, og får bare loada maps 1 av 5 ganger. er masse kompitabilitetsproblemer tror jeg. ettersom det varierer så mye fra pc til pc med forskjellige bugs så må det være noe med hardwarekompitabilitet. noen funker det også smertefritt hos. bare å google bf3 problems så renner det over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå