Green Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hei! Eg har mange gonger testa tlf.nr. mitt på NGT sine side. Gjorde det idag og plutseleg: BANG , du kan få ADSL ALPHA fra NGT. Det har aldri stått før. No blir det ikkje aktuelt for meg fordi UT-hastigheten var den samme som dei andre levrandørene (Tiscali, Bluecom, Kvalito, Tele2, etc). Tenkte berre eg skulle opplyse dette til alle NGT fans! -Green- Lenke til kommentar
zaico Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 oj der hadde de pluselig dekning i tromsø også Lenke til kommentar
xico Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 forbanna drit ut-hastighet : Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 trodde ikke alfa fantes lenger jeg... Hovedgrunnen til å velge ngt er jo opphastighet (og litt pris) Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg tipper at man nå kan få Nextgentel Alpha de stedene telenor adsl har dekning.. Dette ser ut som telenors løsning siden man må ha fasttelefon, og den lave ut-hastigheten lukter veldig Telenorsk. Telenor sa jo for litt siden at nå kan alle leverandører bruke alle typer modem, så da kan Nextgentel levere ruter på Telenor si ADSL-løsning. Lenke til kommentar
Green Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Jeg tipper at man nå kan få Nextgentel Alpha de stedene telenor adsl har dekning.. Dette ser ut som telenors løsning siden man må ha fasttelefon, og den lave ut-hastigheten lukter veldig Telenorsk. Telenor sa jo for litt siden at nå kan alle leverandører bruke alle typer modem, så da kan Nextgentel levere ruter på Telenor si ADSL-løsning. Sikkert, men prisen på 1024/256 var relativt bra, og der trengte ein ikkje telefonlinje... -Green- Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Der har jeg endelig dekning i tromsø også. Takk for tipset. Beste nyheten på lenge. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hm... mon tro om det er litt klikk hos ngt... jeg kunne og få adsl fra de, selv om jeg ikke kan få fra telenor... lukter svidd server her tror jeg.... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Telenor og NGT bygger vel ut hvert sitt nett. I så fall er det ikke så merkelig. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Står ikke noe om pris da? Testet mormors telefon nå (hun bor RETT nedi gata) Ja, du kan få ADSL Men bare charlie???? Står intet om Bravo ELLER alpha...... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Charlie er jo tingen uansett Uff, blir forferdelig når 4mbit tilbudet forsvinner Hmm, jeg har ikke benytta meg av TV2 webtv og alle musikkvideoene heller.. menmen, hvem bryr seg, PC er for andre ting enn tv 8) Lenke til kommentar
Green Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Står ikke noe om pris da? ...... Hæ??? Kva meiner du? Står nå det...: http://www.nextgentel.no/shared/documents/...ent.asp?Doc=570 Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Står ikke noe om pris da? ...... Hæ??? Kva meiner du? Står nå det...:http://www.nextgentel.no/shared/documents/showDocument.asp?Doc=570 se der ja 8) Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Dette nummeret ser ut til å tilhøre en sentral som ikke er planlagt utbygget. ehh Lenke til kommentar
Green Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Dette nummeret ser ut til å tilhøre en sentral som ikke er planlagt utbygget. ehh Kan du få ADSL av nokon andre levrandører då? Det virker som NGT har fått samme type dekning som Bluecom/Tiscali/Tele2/ o.s.v. -Green- Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Tele2 er jo billigere da, så hvorfor ikke bestille derfra? Eller det det noe spes. bra med NextTenGel som jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Green Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Eg for min del kunne berre tenkt meg å hatt NGT på grunn av "UT" hastigheten. "UT" hastigheten på ALPHA er jo diverre lik med dei andre levrandørene, så for meg er det ikkje aktuelt. Tele2 er jo billigere da, så hvorfor ikkebestille derfra? Eller det det noe spes. bra med NextTenGel som jeg ikke har fått med meg? FEIL! 1024/256 er billigere hjå NGT. (Dersom ein ser vekk ifrå at Tele2 ikkje har bindingstid!) -Green- Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Eg for min del kunne berre tenkt meg å hatt NGT på grunn av "UT" hastigheten. "UT" hastigheten på ALPHA er jo diverre lik med dei andre levrandørene, så for meg er det ikkje aktuelt. Tele2 er jo billigere da, så hvorfor ikkebestille derfra? Eller det det noe spes. bra med NextTenGel som jeg ikke har fått med meg? FEIL! 1024/256 er billigere hjå NGT. (Dersom ein ser vekk ifrå at Tele2 ikkje har bindingstid!) -Green- Ja men da så jeg ikke ut ifra det. Jeg så på uten bindingstid. Desuten, hva gjør vel et par kr? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 er det bare tromsø sentrum som kan få fra ngt, får ikke på kvaløysletta i alle fall, "denne sentralen er ikke planlagt utbygget" Lenke til kommentar
whoi Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Dette nummeret ser ut til å tilhøre en sentral som ikke er planlagt utbygget. Jaja, de har sikkert ikke skrevet Spydeberg på kartet sitt engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå