Gå til innhold

BK: Høst stjerne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk assosiasjoner til jul her. Lgner på min gamle toppstjerne på juletreet. Liker disse svarte og lyse stjernene som blandes sammen her. LIKER !Tusen takk for dine kommentarer på mine bilder.

Tusen takk øystein,jul ja..det er like om hjørne det..håper og komme meg vekk til det.. driver bog drømmer om hvit sand mellom tærne da og palmesus..

Nå er det oxo en del gjøre m disse valpene jeg har,skal finne nye familier osv,så mulig litt pause herfra nå,men får nå se hvo lang den blir,så hyggelig titte innom her,så vi sees,smil og takker for alle hyggelige komentarer,det gjør meg faktisk ganske så glad,smil

Lenke til kommentar

Etterhvert blitt bedre og bedre,ser ut til at mye er at du tar meir og meir hensyn til fargene og sammensettingen av dei.samt meir tanker runt komp.Bilde står seg det!

Tusen takk Tor,ja jeg håper det går fremmover,og det er jo kommentarene dere har gitt meg spom har vert min viktigste lære bok,viste jo ikke hva en lysmåler var når jeg begynte her..så lært en masse av vere her jeg,det er jeg så utrolig takknemmelig for,all hjelp som dere har gitt meg.. smil

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...