frixy Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Heihei, kjørte fast min mazda 3 i helga i en myr utenfor veien. Fikk dratt den opp, men nå hører jeg gyngelyder ved venstre forhjul (venstre side var i myra). Lyden blir svakere/borte når jeg gir gass og kjører fortere, og har prøvd med et annet dekk, men med samme resultat. Noen som aner hva det kan være? Lenke til kommentar
volvopentagon Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener med gyngelyder!? Kan være så mangt, men kan ha lagt seg dritt rundt ved bremseskiva/drivaksel osv. Prøv å få spyla godt under bilen og på aktuelt sted. Kan godt være en bagatell som et plastdeksel som ligger inntil noe hvis det ble flekka av noe når du dro den opp. Lenke til kommentar
frixy Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener med gyngelyder!? Kan være så mangt, men kan ha lagt seg dritt rundt ved bremseskiva/drivaksel osv. Prøv å få spyla godt under bilen og på aktuelt sted. Kan godt være en bagatell som et plastdeksel som ligger inntil noe hvis det ble flekka av noe når du dro den opp. Takk for svar! Noen vil kanskje kalle det knirkelyder, men jeg synes lyden er så myk og mørk at jeg kalte det gynging. Skal ta en nærmere kikk! Kanskje verdt å nevne at jeg ikke hører lyden bedre i det hele tatt når jeg tar ned vinduet, noe som i mine øyne tyder på at lyden ikke lages så langt ute som ved hjulet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå