bleidd Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har dessverre mista min Pro-key til XP. Burde stått på (original-) plata mi, hehe. Men jeg har en oppgraderingspakke av Home liggende, kan jeg bruke den key'en når jeg innstallerer Pro? Skulle gjerne hatt Pro nå når jeg må legge inn på nytt... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 tror ikke det du men prøv da Lenke til kommentar
magne30 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Home key fungerer ikke på pro. cd key kan du få tak i via "WAREZ" [sensur] Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Home key fungerer ikke på pro. cd key kan du få tak i via "WAREZ" [sensur] Uovlig å oppgi slik informasjon. Også ulovlig med bilder i signaturen. Ser en moderator dette bør du nesten regne med en ferie Mangler du key _tror_ jeg du kan ta med CDen til butikken og få en ny eller noe. Eller sende inntil Microsoft Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 send mail til microsoft, kan du bevise at du har kjøpt win så er en ny nøkkel din Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Takker og bukker, skal snakke med MS Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ta-ta-ta-taaaaa... (moderator enters the scene, lights fading to dark red) magne30 får seg 14 dagers utestengning for brudd på retningslinjene. -moderator yummy- Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Ta-ta-ta-taaaaa... (moderator enters the scene, lights fading to dark red) Hehe, meget stemningsfylt... I like it! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ta-ta-ta-taaaaa... (moderator enters the scene, lights fading to dark red) Hehe, meget stemningsfylt... I like it! Hehe,det var bra,litt sleip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå