Stisolb Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hei! Jeg sliter kraftig med ping når jeg spiller BF3. Jeg har ikke noe tregt eller dårlig internett og alt annet utenom BF3 går fint, men jeg sliter med kraftige laggspikes når jeg spiller noe som gjør det helt håpløst å gjøre noe som helst (Store laggspikes og jeg blir "dratt" bakover hele tiden mens jeg løper). Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få ordnet dette? Sitter på wired internett og det er ikke noe annet på nettverket som trekker kapasiteten ned. Jeg har heller ikke dette problemet når jeg tar med maskinen til kamerater og spiller der. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har du prøvd med kabel hos deg ? Lenke til kommentar
Stisolb Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Har du prøvd med kabel hos deg ? Bruker kabel ja Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Modemet/routeren som er for svak kanskje ? Lenke til kommentar
Stisolb Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Modemet/routeren som er for svak kanskje ? Sliter ikke med internettet når jeg spiller andre onlinespill, og laster ned med 1,5mb/s(om det har noe å si). Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Sliter med det samme problemet, tror rett og slett at det er noe i veien med serverene eller spillet. Håper de fikser det snart. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Samme tråd finnes her, så denne stenges. Bruk den andre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg