Gå til innhold

Sliter med Ping

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sliter kraftig med ping når jeg spiller BF3. Jeg har ikke noe tregt eller dårlig internett og alt annet utenom BF3 går fint, men jeg sliter med kraftige laggspikes når jeg spiller noe som gjør det helt håpløst å gjøre noe som helst (Store laggspikes og jeg blir "dratt" bakover hele tiden mens jeg løper). Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få ordnet dette?

Sitter på wired internett og det er ikke noe annet på nettverket som trekker kapasiteten ned. Jeg har heller ikke dette problemet når jeg tar med maskinen til kamerater og spiller der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er lokalt. Ikke når det er så mange som har det. Føler selv noen ganger at jeg løper/kjører mot en usynlig vegg.

Hvis du har det hele hele tiden derimot, så vet ikke jeg.

Det er et varende problem jeg har, uansett server. I tillegg har jeg sittet i timesvis og kamerater og spilt og ikke hatt dette problemet, så lurer på om dette er lokalt

Lenke til kommentar

NextGenTel har aldri vært bestevenn med EA sine servere, så hvis du har NGT så kan det være derfor. NGT er etter min erfaring ikke spesielt flink på routing generelt heller og har ofte høy ping mot de fleste servere/mottakere.

Mer sannsynlig så er det tilfeldig og vil bedre seg om en ukes tid når det verste launch- rushet har gitt seg og trafikken roet seg.

Lenke til kommentar

NextGenTel har aldri vært bestevenn med EA sine servere, så hvis du har NGT så kan det være derfor. NGT er etter min erfaring ikke spesielt flink på routing generelt heller og har ofte høy ping mot de fleste servere/mottakere.

Mer sannsynlig så er det tilfeldig og vil bedre seg om en ukes tid når det verste launch- rushet har gitt seg og trafikken roet seg.

Har Canal Digital, noe som fungerer fint hos kamerater. Kan hende det gir seg snart, men er rart det bare er slik hjemme hos meg. Har hatt problemer med MW2 på Xbox tidligere også, så jeg lurer på om det rett og slett er noen innstillinger som må gjøres om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...