Trond Trondsen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 I full fart Bildet er fjernet. Beskrivelse: En havørn i full fart mor Nord Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Fin fart over bildet. Flott Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Bra treff her. De rammelignende effektene du har lagt på synes jeg forstyrrer mer enn det gavner. Men det kan hende det passer inn mer i en helhet med passepartouter og rammer uten at jeg klarer se det slik det fremstår her. Skikkelig fokustreff på majesteten! Bra! MNå kanskje legge til at du har fått noen haloer (lyse kanter) rundt fuglen som jeg ikke synes er så bra. Hold øye med disse under oppskarping og annet etterarbeid slik at du blir obs på når de oppstår og dermed også har større mulighet til å unngå det. Et tips til denne typen motiv hvor bakgrunnen er så jevn (og tildels uten betydning) er at du kan maske den ut og bare jobbe med fuglen og følgelig slippe problemer i overgangene.... Endret 31. oktober 2011 av Espen Ørud Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Skarp og flott 'flyver'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg