Gå til innhold

Koss porta pro, livstidsgaranti

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Hei,

Jeg kjøpte meg et par nye porta pro i sommer.

Headsettet har fått ganske mye juling (var i Kina og Tyrkia i sommer), den ene "klokken" løsner ofte fra holderen. Dette er ganske irriterende. Kjøpte headsettet på elkjøp (de fikk navnet satte den på mitt navn). Dekker garantien denne skaden?

Willy

post-223394-0-30964900-1319994148_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg kan huske, etter jeg kjøpte mitt første Porta Pro headset, så gikk jeg bare tilbake til den butikken jeg kjøpte det, etter at det ble ødelagt. Der fikk jeg utstedt et nytt et med en gang.

Så lenge de reklamerer med livstidsgaranti, regner jeg med at det fungerer slik at dersom det blir ødelagt (samma hva årsaken er) så kan man levere det inn og få utstedt nytt. Butikken som mottar det ødelagte sender det vel tilbake til produsenten, og de bruker vel delene om igjen.

Lenke til kommentar

Mitt har fått kabelbrudd i jackpluggen. Jeg finner ikke igjen kvitteringen og typisk meg så er settet bare ett par måneder gammelt. What to do :ninja:?

FYI: Det er ikke noe fysisk vold inne i bildet, jeg brukte det i forrige uke og plutselig var det bare lyd på det ene øret, så ble lyden minimert på det ene øret også døde det helt ...

Lenke til kommentar

Mitt har fått kabelbrudd i jackpluggen. Jeg finner ikke igjen kvitteringen og typisk meg så er settet bare ett par måneder gammelt. What to do :ninja:?

FYI: Det er ikke noe fysisk vold inne i bildet, jeg brukte det i forrige uke og plutselig var det bare lyd på det ene øret, så ble lyden minimert på det ene øret også døde det helt ...

Etter erfaring fra venner som har Koss Porta pro så gir de ikke garanti om det er kabelbrudd eller knekt plugg uansett hvor forsiktig man har vært med det. Tror du gjør lurt i å velge AKG istedenfor Koss.

Lenke til kommentar

Jeg håper i alle fall at det er skikkelige saker jeg får da

Det er ihvertfall bedre enn det Porta Pro settet, som en gang var av god kvalitet. I dag er det komplett jalla. Og brudd her og der er ingen sjelden sak desverre. Gjør deg selv og andre en tjeneste, og gå for AKG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...