???/ Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Bare nydelig himmel en flott morgen i oktober! Bildet er fjernet. Beskrivelse: En vakker morgen i Oktober! Bar måtte ta bilder av de flotte skyene. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 flott, nesten abstrakt bilde.. litt støy..få det opp på veggen i plakat format. :=) 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Skyer kan være flott og dramatisk,som her;) 1 Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Likte bildet! Må ha vært vanskelig å bestemme seg for komposisjon. 1 Lenke til kommentar
???/ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 flott, nesten abstrakt bilde.. litt støy..få det opp på veggen i plakat format. :=) Det er gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg