Torhild Jansen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Lyset i kveld. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Aften rød gir morgen søt...... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 fantastisk himmel, litt dårlig med detaljer i front... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 fantastisk himmel, litt dårlig med detaljer i front... Takker for kommentaren - ja det ble nok litt ullent i fronten Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 fantastisk himmel, litt dårlig med detaljer i front... Takker for kommentaren - ja det ble nok litt ullent i fronten Tok meg den frihet og kjøre en støy reduksjon på himmel,og så brukte jeg levels for å lysne forgrunnen litt pluss støy red der også..bildet finner du ved å klikke på kommenter i forumet;) Nydelig farger på himmel,noe støy,men ikke det verste en har sett heller Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 fantastisk himmel, litt dårlig med detaljer i front...Takker for kommentaren - ja det ble nok litt ullent i fronten Tok meg den frihet og kjøre en støy reduksjon på himmel,og så brukte jeg levels for å lysne forgrunnen litt pluss støy red der også..bildet finner du ved å klikke på kommenter i forumet;)Nydelig farger på himmel,noe støy,men ikke det verste en har sett heller Ja det ble en forandring til det bedre JEE - takker for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg