Gå til innhold

Hvordan lager dere Iste?

Balthier

Anbefalte innlegg

Hva har man forumfolk for? :D

Kanskje jeg skal lage meg noen liter selv en gang. :) Bare å hive alt oppi en kjele og la det blande seg ved kokepunkt, så avkjøle? En annen ting som kan være godt hvis du skal ha litt lakrissmak på is-teen din, selv om det ikke er så vanlig er stjerneanis. Dette må selfølgelig fjernes etter du har lagd is-teen ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Fra nå av drikker jeg bare min egenlagde iste. Fuck tine og dets lunkne svettedrinker!

Tine lagar ikkje iste, men "Brunt vann med sukker" høyres liksom ikkje så bra ut. Heimelaga iste er awesome, ein av grunnene til at eg vart stamkunde på kaffebaren eg no jobbar på! ^_^
Lenke til kommentar

hjemme laget er best, men en fra tine går glatt ned den og.

Ingen som har noen andre spennende smaker å anbefale? :)

Shoppingrunde på nettet etter te! Agave i staden for honning, lime i staden for sitron, fersken, ananas og andre smakssetningsgrukter, osv. osv.

Lenke til kommentar

Først drar jeg til afrika der jeg rider på en elefant ut i jungelen, hvor jeg jakter på det skjeldene te-dyret, jeg bruker en elefant rifle da te-dyret er veldig vansklig å drepe og kan være farlig, det er kjent for å hoppe opp på elefanten og angripe de som sitter oppå den, så du må ha et backup våpen med kortere løp du kan trekke om det skjer.

Etter å ha drept dyret sammler lympekrafen som brukes til å lage te, etter det drar jeg til antarktisk hvor jeg kjemper meg gjennom horder med menneskeetene pingviner, før jeg graver etter den beste isen, jeg fraker så tilbake 2 perfekte isbiter jeg finner 2000 meter nedi isen.

Når jeg kommer hjem blander jeg tekraften og siden fryser det så ned med flytene oxygen.

.................

Eller jeg kjøper tine iste med ferskensmak setter den i kjøleskapet over natta og drikker det.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at hjemmelaget kan være best (jeg smakte en fantastisk hjemmelaget is te hos en kamerat en ganginv_biggrin.gif) Men jeg sliter litt med og lage en egen god is te. Kanskje noen kan komme med noen flere forslag til meg?

I og med at jeg ikke har fått funnet en bra oppskrift til en is te så bruker jeg bare sånne poser med pulver og sukker i og blander det med kaldt vann... thumbdown.gif

Lenke til kommentar

Jeg har ikke funnet en te jeg likerthumbdown.gif

Jeg likte veldig godt en te type en gang men jeg innbiller meg at den smaker forferdelig hvis jeg tilsetter sukker men... Jeg prøver og finne en te type jeg liker og jeg har mixet og blandet det meste men jeg har ikke funnet min type enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...