Snow Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 hei, er det noen som har/kan dele sin kunnskap? har tenkt å anskaffe meg en lett laptop. det var en god test/anbefaling av Toshiba Satellite R830 foren tid tilbake Det jeg tenker på CPU ikke lavre enn I5. Jeg har sett at denne modellen har mange forskjellige varianter slik som Toshiba Satellite R830 M, Toshiba Satellite R830 W,Toshiba Satellite R830 m og slikt... Er det noen som har oversikt hva de forskjellige modellene forskjellighet er, evt beste siste versjonr. Annet moment som også blir vurdert, er de nye ultra lette laptopenes fordeler kontra Thosiba Satellite R830 kan være relevant å ta hensyn til. Pris-prisforskjeller er også relevant i denne sammenheng. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Forskjellene ligger i små spesifikasjonsforskjeller slik som CPU/minne/skjermstørrelse, ellers er det akkurat den samme PCen. Dette gjenspeiles også i prisen. Det eneste som er verdt å nevnes med de nye ultrabookene er at de er tynnere og mindre, men det betyr ikke nødvendigvis en bedre PC. Men blir veldig usikker på hva du egentlig er ute etter. Endret 30. oktober 2011 av Okeho Lenke til kommentar
Snow Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Egentlig er jeg ute etter hvilken hva de forskjellige typebetegnelsene angir, da jeg ønsker den den av disse maskinene som har de siste oppdateringinger i forhold til spesifikkasjoner både sw og hw.spesiellt mht chipset og trådløse forbindelsene( har oppfattet at intel er den mest utbretede/stabile.plstell me if Im wrong.) Ønsker også den siste versjon av CPU, den med I5 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Maskinvaren er like mye oppdatert på alle modellene, du tenker alt for mye på dette. Det er ikke sånn at modeller blir oppdatert med litt bedre maskinvare hver uke eller måned. R830 er et solid valg, ellers ville jeg anbefalt Asus U36SD som jeg hentet i dag, svært god laptop. Her er en anmeldelse på den: If you are a student that doesn't have a ton of money to burn or even someone who just wants an inexpensive, highly portable notebook, ASUS' U36SD is currently one of the best options available. It has that rare trifecta of portability, performance and price that so many people are looking for these days and for that we give it our Dam Good and Dam Good Value awards. http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-reviews/46691-asus-u36sd-a1-notebook-review-ultra-portable-affordable-9.html Endret 1. november 2011 av Okeho Lenke til kommentar
Snow Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Heisann Okeho.. når du nå har hatt i bruk Asus U36SD en tid.Er du fornøyd med den ? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Heisann Okeho.. når du nå har hatt i bruk Asus U36SD en tid.Er du fornøyd med den ? Ja, er svært fornøyd! Ingenting å utsette på den så langt. Endret 23. desember 2011 av Okeho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå