Seian Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Bruker dere å ha taggene under keyboardet, på eller av ? Taggene: To (eller flere) dingser under keyboardet. Hvis man trekker dem ut, så forhøyes delen nærmest skjermen en liten del. Jeg har dem forresten på. (Edit: glemte å skrive om jeg hadde dem på eller ikke.) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har dem av. men det var fordi at jeg har et helt nytt tastatur. Nå har jeg dem på. Har forresten to tastaturer og to muser på denne PC-en. Ganske unødvendig, spør du meg, ettersom at de bare tar opp mer plass på pulten min. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 jeg har dem på til vanlig, men har forstuet hånden akkurat nå, så da har jeg dem av. tar egentlig bare noen timer å venne seg til den nye instillingen. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 har dem konstant på eg da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 jommer ann på om jeg spiller eller skriver ... og jeg har de på når jeg skriver sååå ... konstant på altså Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Alltid på. Hater å bruke tastaturer som ikke har på. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har den alltid av. Slik eg sitter er det best med av. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har den alltid av. Slik eg sitter er det best med av. Har den alltid av jeg også... passer best til tastatur og best til slik jeg sitter.... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Har de alltid av, kunne ikke klart noe annet. Vanesak da. Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Med mitt "low profile" Logitech Cordless Desktop PRO keyboard ville det være dumt å ha de på.. så jeg har de av / nede / inne Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det kommer litt ann på hvor jeg sitter, men som oftest så bruker jeg dem ikke. Har alltid keyboardet såpass nærme meg. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hvis jeg har tastaturet mitt på PC-bordet (noe jeg har ca. 95% av tida) så har jeg dem inne, fordi ellers får jeg ikke dytta inn tastaturet... Dessuten sitter jeg rimelig høyt over det, så det vill bare vært slitsomt å ha dem utslått... Men på LAN pleier de å få litt luft, ja... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har tastaturskuffe under PC-pulten, og tastaturet får ikke plass om de er ute... (Så, ja jeg har de ikke ute...) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Eg har lyst på en lydløs keyboard. Noen som vet om en lydløs keyboard? Trenger ikke ha sånne "multimedia" knapper. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 jeg har taggene oppe! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 har datan på nattbordet og tastaturet på fanget... ikke digg med de to taggene på... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg pleier å ha dem ute. Både når jeg skriver og spiller. Men nå har jeg dem ikke i det hele tatt. Knakk av første gangen jeg slo i tastaturet... :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå